534 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op MAA.

Helaas wat me Opgevallwn is Hij word elke keer zelfde tjjd wakken en is 5 m ...
hier 2-4-6 🙄

3 jaar geleden

Hier 20 weken en komt momenteel om 2 en half 6, maar doe tussendoor bijna geen oog dicht 😭 frustrerend 😭

3 jaar geleden

Reactie op duomil

hier 2-4-6 🙄
23:30 - 2:30 - 4:15 zangconcert met behoefte aan toetje na. 🤦‍♀️ en ik gok om 7:00 . Hij start altijd heel bijzonder strak om 7 de dag 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op SMDMJDM

23:30 - 2:30 - 4:15 zangconcert met behoefte aan toetje na. 🤦‍♀️ en ik gok ...
same here 7.30 starten we 😃 tussendoor kan ik echt niet meer slapen..

3 jaar geleden

Reactie op SMDMJDM

23:30 - 2:30 - 4:15 zangconcert met behoefte aan toetje na. 🤦‍♀️ en ik gok ...
Correctie! 5:15. Blijkbaar willen we nu alleen nog op mama liggen 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op duomil

same here 7.30 starten we 😃 tussendoor kan ik echt niet meer slapen..
Ja lastig hé? Aan de ene kant super fijn, want mooie tijd om op te staan met werk etc, maar een keertje uitslapen 😏

3 jaar geleden

Reactie op SMDMJDM

Ja lastig hé? Aan de ene kant super fijn, want mooie tijd om op te staan me ...
ja zeker! zal met hem afspreken voortaan 8.00😂 wat doen jullie met kind die alleen stil word van een flesje snachts?? ik geef hem nu maar kleine hoeveelheid. 2.00: 120 en nu 6.00 90cc, normaal gesproken komt die altijd rond 5.00-5.30 en dan krijgt hij gewoon ze flesje maar vannacht.... begrijp er niks meer van😌

3 jaar geleden

Wij doen ook mee !! Huilend wakker worden speen erin en hoppa half uur later weer... vanaf 12 uur tot 5 is het rustig geweest daarna begon het weer.

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Wij doen ook mee !! Huilend wakker worden speen erin en hoppa half uur late ...
Hier ook, heb zoveel moeten troosten vannacht, was echt zielig 😭

3 jaar geleden

Hier ook, heb zoveel moeten troosten vannacht, was echt zielig 😭
Fijn he... heb maar gegoogeld of het ooit nog goed komt 😅

3 jaar geleden

Dames hoe gaan jullie hiermee om? Ik ben zo uitgeput van slapeloze nachten. Geef borstvoeding. Mijn ouders wonen te ver om te helpen en heb geen contact met mijn schoonouders. Man werkt ploegendienst. K ben zo moe. Wilde met een slaaptraining beginnen maar volgenst cb is het nog te vroeg hij is nu 5 maanden

3 jaar geleden

Reactie op MAA.

Dames hoe gaan jullie hiermee om? Ik ben zo uitgeput van slapeloze nachten. ...
Pittig meis! Echt heel pittig. Ik zou als ik in jouw schoenen stond een weekje naar mijn ouders gaan zodat ze mij kunnen ontlasten en ik wat kan bijtanken.

3 jaar geleden

Reactie op MAA.

Dames hoe gaan jullie hiermee om? Ik ben zo uitgeput van slapeloze nachten. ...
Misschien ‘Snuggles and dreams’ volgen op Instagram? Veel slaaptips voor baby’s. Via de site https://snugglesanddreams.com/slaapgidsen/ kun je ook een slaapgids kopen voor 4 tot 8 maanden! Ik hoor daar veel goede verhalen over, dus misschien het proberen waard?

3 jaar geleden

Reactie op MAA.

Dames hoe gaan jullie hiermee om? Ik ben zo uitgeput van slapeloze nachten. ...
Slaaptrainen kan vanaf 4mnd maar nachtvoedingen zijn nog heel normaal eigenlijk op die leeftijd. Ik volg ook snuggles and dreams die hier al aangebracht is maar ook zij zegt dat op 5mnd 2 nachtvoedingen nog heel normaal zijn (hier is dat een droomvoeding als wij gaan slapen rond 22u30 en dan voeding rond 4u)

3 jaar geleden

Reactie op MAA.

Dames hoe gaan jullie hiermee om? Ik ben zo uitgeput van slapeloze nachten. ...
Maar pittig is het inderdaad wel! Ik probeer in de weekends mee te slapen tijdens het ochtenddutje

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Fijn he... heb maar gegoogeld of het ooit nog goed komt 😅
En? :P

3 jaar geleden

dames geven jullie ook voeding (kunstvoeding) als ze niet stoppen met huilen??

3 jaar geleden

Reactie op duomil

dames geven jullie ook voeding (kunstvoeding) als ze niet stoppen met huile ...
Yesss! Meestal doe ik 120cc

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Yesss! Meestal doe ik 120cc
ben zo bang dat hij eraan gaat wennen.. ik maak ook meestal 120

3 jaar geleden

En? :P
Ja ooit komt het goed... Zoë zit in een slaapregressie al paar weken, vannacht 11uur geslapen van 20.00 tot 07.00 dus dan kunnen we er weer even tegenaan.... mocht het weer fout gaan aankomemde nachten