534 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op duomil

dames geven jullie ook voeding (kunstvoeding) als ze niet stoppen met huile ...
Ik geef eigenlijk altijd een voeding. Ik geef borstvoeding dus dat is dan een stuk makkelijker, omdat je geen max hebt. Wel probeer ik altijd eerst of hij een speentje accepteert, maar meestal is dat toch niet zo. Afgelopen nacht maakte hij het wel weer heel bont door om 4, 5, 6 en 7 uur te komen. Vraag me dan ook wel echt af of die voedingen nodig zijn, maar krijg hem zonder voeding niet in slaap 😕

3 jaar geleden

Hier sinds twee dagen ineens weer nachtvoeding. Denk een groeispurtje waardoor hij extra voeding vraagt! :)

3 jaar geleden

Ow het in slaapvallen is zo een drama bij ons overdag met moeite soms 1 slaapje van 45 min in bed. Mijn zoontje krijgt alle voedingen als droomvoeding omdat hij anders niet wilt drinken. Die slaapjes zijn voor hem dan oplaadmomenten waardoor hij niet meer slaapt daarna tot zijn volgende voeding. Avonden duurt het bijna een uur anderhalf uur voordat hij in slaap valt. Hij heeft altijd al een flesje gehad voor het slapen gaan in bed omdat hij heel slecht dronk. Maar nu weigert hij die. Hij ligt dan de eerste half uurtje rustig valt bijna weg maar word dan ineens weer onrustig gooit zijn speen weg. Gaat effe zeuren dan blijf ik effe bij hem dan is hij weer heel vrolijk brabbelen spelen in bed. Als k dan weer weg ga begint hij te huilen. Je ziet gewoon aan hem dat hij zo moe is. Maar hij laat zich niet over. Zoo vermoeiend hoop zo dat het een fase is. Ik wil hem niet iets nieuws leren door hem in slaap te wiegen. Het ging al die tijd zo goed en nu al een week drama😓

3 jaar geleden

Hier groeispurt, tandjes en vandaag de 2e vaccinatie (koorts, huilerig). Ik meld mij alvast aan voor vannacht! ✋ voelt als een volle bingo kaart 🙈

3 jaar geleden

Vandaag bij de cb langs geweest. Zij vertelde me dat ik geen nachtvoedingen moet geven. 10 min laten huilen daarna Weer laten slapen. Gaat een hele klus worden

3 jaar geleden

Reactie op MAA.

Vandaag bij de cb langs geweest. Zij vertelde me dat ik geen nachtvoedingen ...
Ik geef altijd drinken. Als ik snachts wakker wordt omdat ik dorst heb pak ik toch ook wat te drinken....

3 jaar geleden

Reactie op Gabriellenaomi

Ik geef altijd drinken. Als ik snachts wakker wordt omdat ik dorst heb pak ...
Klopt ik geef hem ook altijd beetje melk maar ze zei dat ze daar aan gaan wennen en dat ze elke nacht wakker gaan worden en dat moeten ze afleren.

3 jaar geleden

Reactie op MAA.

Klopt ik geef hem ook altijd beetje melk maar ze zei dat ze daar aan gaan w ...
Tot 18 maanden zijn nachtvoedingen heel normaal. Vind het zielig om hem honger/dorst te laten hebben. Ze gaan echt allemaal een keer doorslapen. Hier vraagt ie nu meer voeding ineens. Waarschijnlijk kan ie over een paar dagen weer iets nieuws of zit ie in een groeispurtje. Ik luister nooit naar de mensen bij CB, als mijn gevoel zegt dat hij het nodig heeft geef ik het hem gewoon.

3 jaar geleden

Reactie op Gabriellenaomi

Tot 18 maanden zijn nachtvoedingen heel normaal. Vind het zielig om hem hon ...
Mijn zoontje wilt nacht sowieso drinken. Hij gaat echt niet akkoord zonder😀 ik Luister ook nooit naar cb want jah k ken mn zoontje natuurlijk beter! Eerst zeiden ze liefde geven liefde en nu geen nacht voeding geven.... bullshit allemaal

3 jaar geleden

Reactie op MAA.

Mijn zoontje wilt nacht sowieso drinken. Hij gaat echt niet akkoord zonder� ...
Ik blijf het soms verbazingwekkende rare adviezen vinden die ze daar geven. Ik mag morgen weer met beide kids (2jr en 5mnd) nu al zin in 🙄

3 jaar geleden

Reactie op Gabriellenaomi

Ik blijf het soms verbazingwekkende rare adviezen vinden die ze daar geven. ...
Succes!!😝

3 jaar geleden

Reactie op Gabriellenaomi

Ik blijf het soms verbazingwekkende rare adviezen vinden die ze daar geven. ...
Echt gek he.. En elk cb iets helemaal anders... Bij mij zeiden ze 'je geeft nog borstvoeding? Super dat je wacht met vaste voeding!' Tegen een vriendin 'je gaat toch starten met vaste voeding zeker'? 🙄

3 jaar geleden

Ik vraag mij echt af wat er met mijn dochtertje aan de hand is. Ze is altijd wen super makkelijke slaper geweest. Inmiddels heb ik haar om 12 uur een voeding gegeven, dat probeer ik slapend te doen maar ze werd zelf wakker. Nu ben ik al vanaf 10 voor half 1 bezig om haar in slaap te krijgen (inmiddels is het half 2). Zodra ik haar in mijn armen heb slaapt ze, maar als ik haar weg leg wordt ze wakker. Morgen gaat mijn wekker ook weer om 6 uur om te werken en ik zit er echt even helemaal doorheen. Ik kan wel janken, ik wil gewoon zo graag slapen.

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Ik vraag mij echt af wat er met mijn dochtertje aan de hand is. Ze is altij ...
Stomme tip mss maar probeer haar eens eventjes weg te leggen op haar zij? Soms schieten ze wakker uit valreflex wanneer je ze met de rug naar beneden in bedje legt. Je kan dan proberen een klein kussentje tegen haar rugje te leggen zodat ze zich geborgen blijft voelen. Mss helpt het wel. Succes!

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Ik vraag mij echt af wat er met mijn dochtertje aan de hand is. Ze is altij ...
ook ik meld me aan! sinds 02.15 bezig om in slaap te krijgen ben al duizend keer naar ze kamer gewees om een speentje te geven. ik denk dat er gewoon geen raad is dsn het kindje volgen 😭

3 jaar geleden

Hoi, ik doe ook mee 🥳

3 jaar geleden

Hier ook 💤 😅

3 jaar geleden

Viel mee! 21:30, 00:15, 3:00, 6:00, 7:30

3 jaar geleden

Alweer de hele nacht wakker gelegen😓 om de uur was hij wakker 😴 k ga maar alvast aan de koffie dat wordt een lange dag vandaag

3 jaar geleden

Vandaag mn zoontje sliep avond 18:00 tm snachts 5 heerlijk geslapen maar meestal als hij dagje goed heeft geslapen komt er een heftig sprong erachteraan