534 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Alweer de hele nacht wakker gelegen😓 om de uur was hij wakker 😴 k ga maar ...
Die nachten zijn heftig hè... Sterkte vandaag! ☕☕☕

3 jaar geleden

Reactie op MAA.

Vandaag mn zoontje sliep avond 18:00 tm snachts 5 heerlijk geslapen maar me ...
Heerlijk zo'n nacht! Na een goede nacht zeggen wij ook altijd: niet te vroeg juichen, je weet nooit wat nog gaat komen haha...

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Heerlijk zo'n nacht! Na een goede nacht zeggen wij ook altijd: niet te vroe ...
nou hier dus! gisteren erg blij geweest omdat hij van 19.30 tot 05.30 sliep maar vannacht was het een feestje! 😌

3 jaar geleden

ik meld me nu al weer aan 😭

3 jaar geleden

Reactie op duomil

ik meld me nu al weer aan 😭
Haha zo vroeg 😅

3 jaar geleden

Afgelopen nacht ging ook niet best. Na zijn voeding om 4:00 uur bleef hij ons trakteren op een zang-en kraaiconcert tot ongeveer 5:30 uur. Gratis en voor niets Ik zit zelf te denken om een slaapconsult aan te vragen bij een slaapcoach via www.slaaptipsvoorbabys.nl. Iemand hier ervaring mee?

3 jaar geleden

Afgelopen nacht ging ook niet best. Na zijn voeding om 4:00 uur bleef hij o ...
Heb het zelf uitgezocht. Mij werd er verteld dat het nog te vroeg is dat babys dat nog niet konden begrijpen. Mijn vriendin heeft het ook gedaan na een slaaptraining kreeg haar zoontje weer een sprong en mocht ze alles weer omgooien🤪

3 jaar geleden

Haha zo vroeg 😅
hahaha hij begon net al te jammeren dus is geen goed teken 😂

3 jaar geleden

Elk half uur ligt hij op z'n buik te krijsen dat hij niet meer terug kan draaien 🥵 helloooo

3 jaar geleden

Elk half uur ligt hij op z'n buik te krijsen dat hij niet meer terug kan dr ...
Hier was er 1 klaarwakker om 3 uur, slaapt nu net weer 😅

3 jaar geleden

Elk half uur ligt hij op z'n buik te krijsen dat hij niet meer terug kan dr ...
ik doe de voeteinde van zijn slaapzak omder het matras zo draait hij niet😂

3 jaar geleden

Elk half uur ligt hij op z'n buik te krijsen dat hij niet meer terug kan dr ...
Wij hebben er een lakentje strak over gespannen. Kan haar benen nog gewoon gebruiken, maar net voldoende om niet meer te kunnen slapen.

3 jaar geleden

Elk half uur ligt hij op z'n buik te krijsen dat hij niet meer terug kan dr ...
Draaien, slapen wel! 😂

3 jaar geleden

gaat het al bij iemand beter? want hier wordt het alleen maar erger lijkt wel..

3 jaar geleden

Bij mij helaas niet mn vriendin gaat toch een slaaptraining doen dinsdag dus ben wel Benieuwd of dat gaat werken

3 jaar geleden

Reactie op duomil

gaat het al bij iemand beter? want hier wordt het alleen maar erger lijkt w ...
Nee 🙄 afgelopen week 1 nacht van 12 tot 7 geslapen. Was zo verbaasd in de ochtend. Maar de nacht erop was het gewoon iedere 3 uur en afgelopen nacht om de 2 uur 🥱

3 jaar geleden

Reactie op duomil

gaat het al bij iemand beter? want hier wordt het alleen maar erger lijkt w ...
Mwoah... Heel wisselend hier. Soms 1x, wat helemaal prima is! De laatste dagen poept hij vaak 's nachts, heel irritant. Vannacht zelfs een keer doorgelekt dus in bijna volledig licht verschoont en hij was zelfs na het voeden nog klaar wakker.... Weinig geslapen😵

3 jaar geleden

Daan wordt nu al een tijd rond 5/half 6 wakker, 5,5 maand en 8 kilo. Zou het kunnen liggen aan de voeding? Dat we overdag meer moeten geven? Nu 1e fles en laatste flws, 210ml+7, fles 3 en 4 180ml+6 en een groente en fruithapje a 125ml.

3 jaar geleden

Ik vannacht ook weer een paar keer zitten voeden.. 🥵

3 jaar geleden

Reactie op duomil

gaat het al bij iemand beter? want hier wordt het alleen maar erger lijkt w ...
Heel wisselend. De ene keer gaat het goed en dan weer niet. Nu we de avond fles weer geven rond 11 uur lijkt het wel weer iets beter te gaan.