16 Reacties

3 jaar geleden

Tot een week geleden hadden we dit ook. Overdag zijn we meer vaste voeding gaan aanbieden en ineens slaapt hij tot 6 a 7 uur.

3 jaar geleden

Helaas ben je niet de enige. Heeeel soms slaapt mijn zoontje door, maar meestal nog een nachtvoeding. Afhankelijk van hoeveel hij voor het naar bed gaan gedronken heeft komt hij tussen 1.00-5.00 uur. Hoe later hij de nachtvoeding krijgt, hoe minder hij in de ochtend drinkt. En inderdaad, proberen te sussen met een speentje werkt maar voor heel even en dan moet je vervolgens elke 15 min erheen omdat hij dan wakker wordt.. ik heb dan ook geen tips maar lees wel graag mee!

3 jaar geleden

Ik geef ook elke dag rond 5u nog borstvoeding, dat liever dan dat ik helemaal druk ben met wiegen of naar gehuil lig te luisteren!

3 jaar geleden

Mijn oudste 2 kinderen zijn altijd het 1e jaar in de nacht 1x wakker geweest. Nu mijn kleine meid van 9 maanden ook en ik ga er niet van wakker liggen.... ook zij zal een keer doorslapen. Krijgt overdag nog 4 tot 5 voedingen

3 jaar geleden

Reactie op Beertje1993

Tot een week geleden hadden we dit ook. Overdag zijn we meer vaste voeding ...
Oooh heerlijk zeg! Helaas maakt het hier geen verschil hoeveel hij overdag eet...

3 jaar geleden

Je bent zeker niet de enige! Onze oudste kwam tot 1,5 jaar nog elke nacht en de jongste is bijna 9 maand en komt ook nog elke nacht 1x. Bij de oudste heb ik de nachten zo vaak vervloekt en gewenst dat hij toch een keertje door zou slapen, maar net als een bevalling, je "vergeet" het gewoon dat je die periode hebt gehad. (Dat geldt teminste voor ons) Hou vol, er komt een tijd dan slapen jullie allemaal weer fijn en mis je je mannetje misschien een beetje als hij ouder wordt 😊

3 jaar geleden

Hier ook hoor en Luna is van 11 april! Ook hier maakt meer vaste voeding overdag geen verschil. Ik zie het maar als voordeel.....het is wel zinvol wakker zijn! En daarna weer verder slapen.

3 jaar geleden

Je bent zeker niet de enige! Onze oudste kwam tot 1,5 jaar nog elke nacht ...
Hier precies hetzelfde! De oudste 1,5 jaar ‘s nachts gevoed. En toen was het opeens klaar. De jongste van 9 maanden komt nog 1/2/3 keer voor een voeding in de nacht. Geen peil op te trekken hoe vaak ze gaat komen. Ik herken ook dat het het vergeet. Ooit slapen we vast weer langer en komt die energie wel weer terug.

3 jaar geleden

Hier ook bijna 9 maanden... Blijft netjes het ritme van iedere 3 uur onveer aanhouden 😂 moet wel zeggen ze ligt naast me in een ledikant vast aan mijn bed, of bij me in bed. Ik geef rond 18,30 flesje met pap. Verder krijgt ze borstvoeding en overdag met hapjes en thee. Ik ben er eerlijk gezegd wel aan gewend nu. Ik volg 'liefde van een Moeder' op fb en kijk haar filmpjes, dat geeft mij rust en kan ik dit wel volhouden. Voor je het weet willen ze helemaal los gelaten worden 😱

3 jaar geleden

Heel herkenbaar! Mijn dochter komt nog zeker 2 keer per nacht en overdag krijgt ze ongeveer 3 keer bv. Daarnaast nog 3 eetmomenten en 2 tussendoortjes. Ze is geen grote eter, maar krijgt zo wel voldoende binnen. In haar geval zal t mamahonger zijn, aangezien ze sinds kort op haar eigen kamertje slaapt🤷

3 jaar geleden

Bij ons is de nachtvoeding pas weggevallen zodra hij 200gr op kon eten als avondhapje. Hoeveel eet je zoon tegenwoordig tijdens dit eetmoment?

3 jaar geleden

Mijn dochter krijgt volledig bv en drinkt nog drie keer s nachts. En af en toe een extra slokje tussendoor. Ze is bijna 10 maanden

3 jaar geleden

Hier nog 3/4 nacht voedingen.. maar hij groeit ook zo hard en slaapt gelijk door dat ik me er liever aan overgeef..

3 jaar geleden

Hier ook hoor, zijn bijna 10maanden en krijgen om 23u laatste fles, ons ventje komt meestal tegen 5uur weer en ons meisje verschilt, soms 4u, soms 5u, soms 6🤣 dus hoop ook snel dat ze doorslapen!

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Dav

Mijn oudste 2 kinderen zijn altijd het 1e jaar in de nacht 1x wakker gewees ...
Dat heb ik ook hier... ze drinkt de avond en nacht fles helemaal leeg waardoor ze de ochtend fles zowat overslaat na 20 cc is ze klaar.. we heeft ze daarna zin in fruit wat ik eet. 🙈 dusja ooit komt het goed zullen we maar zeggen maar om haar midden in de nacht te laten huilen en hopen dat ze verder gaat slapen heeft voor niemand zin

3 jaar geleden

Hier ook nog een niet-doorslaper! Wij geven om 18:30-19:00 uur laatste fles. En dan komt hij nog 2x; rond 23 en rond 3. Ongeveer hoor, kan ook wel uurtje afwijken. Sinds 2 weken slaat hij soms 1 vd 2 voedingen over. Hij eet nog niet zo goed vast voedsel, krijgt overdag 4 flessen van 150 of 180.