5 Reacties

3 jaar geleden

Och wat heftig! Voor jou en de kleintjes! Mogelijk is verlatingsangst nu wat speelt en is het een fase! Helaas heb ik geen tips, behalve doorzetten en doen wat goed voelt!

3 jaar geleden

Klinkt als onze zoon maar dan al sinds de geboorte. Nu 7 maanden en hij doet niet anders. Dus wij houden het wiegen en in slaap zingen maar vol, niet te vroeg wegleggen en zorgen dat hij echt slaapt en dan in bedje. Neerleggen en laten huilen wordt ook steeds extremer dus doen we niet meer. Ik hoop dat het óóit over gaat. Ook de korte dutjes hier idd, max 45 minuten dus vaak moe wakker of na uur alweer uitgeput. Het is vermoeiend dat klopt...

3 jaar geleden

Klinkt als onze zoon maar dan al sinds de geboorte. Nu 7 maanden en hij doe ...
op de zetel met 2 baby's dan maar 🙈

3 jaar geleden

Poeh wat heftig zeg..en dat met 2 prachtige kindjes. Wij hebben dit een korte periode gehad dus dit is makkelijker gezegd dan gedaan en elk kindje zal anders zijn.. Wij hebben ons jochie uiteindelijk niet meer slapend in bed gelegd. Zodra hij licht wakker werd was het meteen huilen. Blijkbaar schrikken ze dat ze op een andere plek wakker worden dan ze in slaap vallen (alsof je zelf in bed in slaap valt en op een grasveld wakker wordt), zo legde mijn huisarts dit uit. Wij leggen hem daarom bij de eerste tekenen van moeheid in bed, met een vast ritueel van slaapzak en muziekje aan in bed. Dit gaat nu goed, maar heeft echt even geduurd. Bij blijven huilen trooste ik wel altijd, maar dan weer hup in bed. Ik bleef er soms bij zitten zonder aandacht te geven en soms hielp dat ook. Dit is echt makkelijk praten voor mij nu..je hebt vast al vanalles geprobeerd. Hopelijk is het een fase waar ze snel doorheen zijn. Veel sterkte mama 🍀🙏

3 jaar geleden

Gaat het al beter?hier hetzelfde...meisje van 18 mei...ook reflux. Krijgt ze medicatie voor maar vanaf baby al veel onrust in zich...slapen gaat hier al maanden slecht..slapen al zo lang maar een paar uur per nacht...ik ben ook kapot...die fases en sprongetjes...pfff het is één sprong vanaf haar geboorte...en je gaat er zelf zo aan kapot maar paar uur slaap...en dan nog een kleuter erbij lopen die overdag aandacht wil...dus bijslapen zit er ook niet in....moedeloos...wanneer gaat dit over .....#sorry geen tips moet ook even mn ei kwijt maar fijn dat ik niet de enige ben.....