9 Reacties

3 jaar geleden

Wij doen pyjama aan met dunne slaapzak als we hem een keer over moeten leggen dit ivm de veiligheids gordel sokjes aan de voeten en dikke deken ... muts op zijn hoofd .. Gelukkig komt t niet vaak voor maar hij blijft wakker tot hij weer in zijn bedje ligt.. Dan doe ik zijn sokjes weer uit schone luier aan en het ritueel voor t slapen gaan.. Let wel op de overgang van slaap warm naar buiten en in de auto...

3 jaar geleden

Lastig wbt slaapzak. Ik weet wel dat er slaapzakken zijn met zo’n gat, dus speciaal voor de autostoel. Toen ik er tijdje geleden eentje in mij handen had dacht ik: ‘Waarom zou ik dit nodig hebben, wij gaan ‘s avonds toch niet terug als het al bedtijd is’. Maar van de werk met Kerst hebben we het ervaren hoor. Dochter was lekker in slaap gevallen en moest nog der Kerst jurkje uit, nacht luier aan, slaapzak aan, drama. Ik zou je zoontje zijn slaapkleding en nachtluier laten aantrekken. Misschien zelf zo’n gat maken in een oude slaapzak? Of bij overleggen thuis de slaapzak aantrekken?

3 jaar geleden

Ik heb dus voor de feestdagen een slaapzak aangeschaft bij prenatal met zo’n gat erin waar de gordel van de maxicosi doorheen kan. Ik vond dit echt ontzettend fijn en die paar tientjes meer dan waard...

3 jaar geleden

Reactie op DDDEEM

Ik heb dus voor de feestdagen een slaapzak aangeschaft bij prenatal met zo’ ...
Is dat daarvoor hahahaha dacht gewoon een lucht gat.ofzo hahaha

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Is dat daarvoor hahahaha dacht gewoon een lucht gat.ofzo hahaha
Hahahaha heerlijk 😂

3 jaar geleden

Wij laten de auto altijd goed warmdraaien en doen ons kleintje in het stoeltje binnen met een dekentje over hem heen. Thuis weer in de slaapzak.. al heel vaak gedaan en gaat prima.

3 jaar geleden

Nog ter aanvulling, kleine word altijd wel een beetje wakker maar zeker als je nog een uur moet rijden, slapen ze zo weer in de auto!

3 jaar geleden

Gewoon 1 been uit de slaapzak halen! Verder klein dekentje erover zodat het niet te fris wordt.

3 jaar geleden

Dankjewel voor het meedenken!