54 Reacties

3 jaar geleden

Hij is 10,5 maand en zijn dit weekend overgestapt en meneer vindt het eindelijk leuk inde auto! Zit zoveel fijner dan de maxi cosi. Wij hebben de Römer en dan draaibaar. Iets met m size of zo geen idee verder

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Ik heb deze inderdaad ook geziem maar zag dat hij met stang wordt bevestigs ...
Heb zelf de kidsriver silas. Ook fijn hoor. Maar voor de auto van mij man schaffen we ws de Joie Aan als ze echt niet meer in de maxi cosi past.

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Is dit ook de axiss fix of de axiss?
De axiss

3 jaar geleden

Ik heb toevallig vandaag de Maxi Cosi Tobi in de auto gezet. Weet nog niet hoe het bevalt, maar was een van de veiligste autostoeltjes en met een hoge zit zodat ze goed naar buiten kunnen kijken. Helaas niet draaibaar, maar ben allang blij dat ik niet meer met een maxicosi hoef te sjouwen :D

3 jaar geleden

Reactie op JannekeSam

Ik heb toevallig vandaag de Maxi Cosi Tobi in de auto gezet. Weet nog niet ...
Deze hebben wij ook. Ideaal vind ik deze stoel (kan met de autogordel). Kan kantelen en ze kunnen inderdaad lekker naar buiten kijken. Oudste zit er nu nog in en die gaat straks over naar een andere stoel, dan krijgt de jongste de maxi cosi tobi weer

3 jaar geleden

Bijna 11 maanden en over naar maxi cosi mica, deze is draaibaar en werkt echt top! Mica werd aangeraden ipv de axiss omdat je er iets langer mee kan doen vanwege de inhoud van het zitje. Axiss heeft wat minder “zit” ruimte waardoor je vaak al met 3 jaar weer over moet naar een andere stoel en met de mica zeker wel stuk langer. Prijs bijna hetzelfde met goede aanbiedingen nu :-)

3 jaar geleden

Reactie op MK-89

Deze hebben wij ook. Ideaal vind ik deze stoel (kan met de autogordel). Kan ...
Idd deze is heel fijn. Wij hebben er 2, in elke auto 1. De oudste heeft er tot 2,5/ 3 jaar ingezeten en nu zit de jongste erin.

3 jaar geleden

Reactie op JannekeSam

Ik heb toevallig vandaag de Maxi Cosi Tobi in de auto gezet. Weet nog niet ...
Wij hebben die ook voor de oudste, Hele fijne stoel!

3 jaar geleden

Heeft er toevallig iemand ook ervaring met de maxi cosi titan plus of iets van gehoord. Medewerker van de prenatal heeft deze laten zien niet draaibaar maar wel heel lang in gebruik.

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Heeft er toevallig iemand ook ervaring met de maxi cosi titan plus of iets ...
Jaa ik heb hem! Ik vind hem echt heel fijn! Ze zit er mooi stevig in!

3 jaar geleden

Reactie op pris92

Hier ook 1 die draait, ideaaaaal! Maxicosi axxis. Hij vind het een feestje ...
Kan deze ook beide richtingen op met rijden? Ivm dat ze aanraden tot 15 maanden nog achterwaarts toch?

3 jaar geleden

Best toch zo lang mogelijk (tot 13 kilo en ong 85cm).in de baby autostoel. Dat is het veiligste. Indien je toch eerder zou overstappen best een autostoel die zo lang mogelijk tegen de rijrichting kan. Tot minstens 15 a 18 mdn. Wij hebben de besafe izi.combi x4...kan van 0.tot 18 kg. En kan tot 18kg tegen de rijrichting (vanaf 9 ook met de rijrichting mee maar omgekeerd is veiliger) onze dochter zat er tot 4.5 jaar tegen de rijrichting in.

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Zou het de axiss kunnen zijn? Ik zie dat ze axiss fix en axiss hebben
Ja volgens mij wel! (zie je reactie nu pas)

3 jaar geleden

Ik gebruik al vrij lang een autostoel voor Vive die geheel kan draaien, zo fijn. Zelf heb ik wat schouder en rugklachten vond de maxicosi verschrikkelijk ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

K heb de cybex zonder isofix gebruikt wil er nu 1 die bevestigd kan worden ...
Mag ik vragen wat je bedoeld met stang? Want als je daarmee isofix bedoeld, is het vrijwel onmogelijk om een draaibare stoel te vinden.

3 jaar geleden

Reactie op Summer2020

Hier ook de axiss fix! Ideaaaal heel blij mee en de kleine vindt het fantas ...
Dat is, in ieder geval tot 15 maanden, bij elke autostoel

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Mag ik vragen wat je bedoeld met stang? Want als je daarmee isofix bedoeld, ...
Alleen de maxicosi axxis is 90 graden draaibaar met gordelbevestiging. Wel alleen vooruit te gebruiken

3 jaar geleden

Reactie op Marjolein91

Alleen de maxicosi axxis is 90 graden draaibaar met gordelbevestiging. Wel ...
Jaa klopt, de axiss wel inderdaad sorry! Maar die is alleen in voorwaartse rijrichting te gebruiken.

3 jaar geleden

Wij hebben deze. We gebruiken de autostoel sinds hij niet meer in de maxicosi paste, zijn benen zijn erg lang waardoor het voor hem in de auto ook niet meer lekker zat. Ik vind hem zelf ideaal, wel aan de wat duurdere kant, maar gaat hopelijk lang mee 😊

3 jaar geleden

Wij hebben destijds de Cybex Sirona i-size gekocht. We hadden ook de Cybex maxi cosi en waren daar tevreden over dus bleven bij hetzelfde merk (toen kwam die ook als een van de beste uit de test maar dat is dus al wel 5 jaar geleden.) Gaan de stoel nu voor de 3de keer gebruiken en ben nog steeds heel blij dat we die gekocht hebben, wel wat duurder maar hij is zijn geld zeker waard. Zijwaarts je kindje erin zetten is ook zooooo fijn! Succes met het maken van de keus! (snap dat het lastig kan zijn, er is zoveel keus en iedereen vind natuurlijk wat anders 😉)