33 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb de pindakaas met 4 maanden al geïntroduceerd. Ik heb het eerst een klein beetje door fruit gedaan. Een aantal keren. En vorige keer op een broodje

3 jaar geleden

Zo hebben wij het gedaan

3 jaar geleden

Reactie op Vroo86

Ik heb de pindakaas met 4 maanden al geïntroduceerd. Ik heb het eerst een k ...
Jaa onze kleine meid wilde pas met 6 maanden aan de hapjes dus hebben het daarom nog niet geprobeerd!

3 jaar geleden

Ik heb het met 7 maanden een keer op een broodje gesmeerd. Mijn dochtertje vond het meteen heerlijk.

3 jaar geleden

Toen ze 4,5 maand was eerst van m'n pink laten sabbelen. Daarna op brood gedoopt in water, nu eet ze het gewoon op haar brood.

3 jaar geleden

Reactie op Gabmei2020

Jaa onze kleine meid wilde pas met 6 maanden aan de hapjes dus hebben het d ...
Nee dat kan natuurlijk geeft ook niks als je als je later begint. Maar door het fruit vond ik wel makkelijk

3 jaar geleden

Reactie op Vroo86

Nee dat kan natuurlijk geeft ook niks als je als je later begint. Maar door ...
Dat is nog wel een goede, door het fruit mengen! Ga dat straks even proberen denk ik!

3 jaar geleden

Door fruit is wel een goed idee. Heb het een keer op brood gedaan en dat vond ie echt niks en ik ging zelf ook bijna over mijn nek van de geur.. 🤢

3 jaar geleden

Pinda door geprakte banaan doen we hier regelmatig 🍌 en soms op brood ook.

3 jaar geleden

Met geprakte banaan en wat water dat mixen

3 jaar geleden

Hier gewoon op brood. Door de banaan vond ze zo vies. En op broodje eet ze zo op! Nu krijgt ze dagelijks wel kwart broodje met pindakaas

3 jaar geleden

Craccotte besmeren :) doe het bijna elke dag en hij eet inmiddels een hele craccotte!

3 jaar geleden

Net een hard gekookt ei door een potje groenten geprakt. Vreet ie gewoon 200gr plus een heel ei 😅

3 jaar geleden

Banaan geprakt met pindakaas erdoor. Eerst een theelepeltje en paar weken zo gedaan, toen over gegaan op brood met pindakaas en boter

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Net een hard gekookt ei door een potje groenten geprakt. Vreet ie gewoon 2 ...
Dat deed ik ook, toen las ik later maar een half ei per week hihi.

3 jaar geleden

Reactie op Valerisan

Dat deed ik ook, toen las ik later maar een half ei per week hihi.
Oh ja?! Ook goed om te weten, haha. Ik was vooral ook verbaasd hoeveel hij ineens wegwerkte. Hij is nu in ieder geval niet allergisch voor ei denk ik, hahaha.

3 jaar geleden

Wij hebben met 4 maanden elke dag een kleine theelepel gegeven, en toen door de geprakte banaan & later ook op een boterham.

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Oh ja?! Ook goed om te weten, haha. Ik was vooral ook verbaasd hoeveel hij ...
Volgens mij is het minimaal een half ei per week ( na allergie test).

3 jaar geleden

Hier lekker op de boterham. Paar keer per week smult hij een hele boterham op.

3 jaar geleden

Ik heb het gewoon een keer op de boterham gesmeerd en meneer was er helemaal weg van! Nu meerdere keren per week pindakaas op de boterham met een beetje boter. Ei moeten we nog proberen.