30 Reacties

3 jaar geleden

Ja ze vind het heeeeelijk!!! Ongeveer 2 x per week voordat ze gaat slapen

3 jaar geleden

Vraagje: wat is het voordeel van dit te geven? Wij geven niks van granenpap, pyjamapap.. dus vraag me af waarom mensen dit geven ? 😊

3 jaar geleden

Nee, die van mijn lust geen pap 🤷‍♀️. Mocht je het overwegen, het is de moeite om even naar de ingrediënten te kijken; veel van die kant en klare papjes bevatten erg veel suiker.

3 jaar geleden

Reactie op LiesVM

Vraagje: wat is het voordeel van dit te geven? Wij geven niks van granenpa ...
Wij geven het s ochtends. Wordt gedaan om de darmpjes vast wat te laten wennen aan vezels

3 jaar geleden

Reactie op vmschr

Wij geven het s ochtends. Wordt gedaan om de darmpjes vast wat te laten wen ...
En omdat ze het heerlijk vind hahaha

3 jaar geleden

Wij ook , 1 x per dag en dat is de laatste fles voor ze gaan slapen. Ze vinden het zo lekker😊

VRIEND

3 jaar geleden

Wij geven het in de ochtend als hij net wakker is en hij vind het heerlijk

3 jaar geleden

Reactie op chelsey12

Ja ze vind het heeeeelijk!!! Ongeveer 2 x per week voordat ze gaat slapen
Haha aww, en welke smaak geef je? Zag dat er meerdere smaken zijn!

3 jaar geleden

Reactie op lentje

Haha aww, en welke smaak geef je? Zag dat er meerdere smaken zijn!
Standaard smaak biscuit Heb laatst banaan gekocht. Die hoefde ze niet hahaha

3 jaar geleden

Ik volg even want vraag me dit ook af... kleine meid heeft het voor “vol zitten” niet nodig. Ik geef het niet want denk zet alleen maar aan en ze heeft spekjes zat hihi.

3 jaar geleden

Geef hier helemaal geen pap, maar die pyjamapapjes schijnen echt vol suiker te zitten.

3 jaar geleden

Sorry, maar hebben jullie wel eens de ingrediënten lijst bekeken? Geen voedingswaarden, alleen maar onnodige chemische toevoegingen. Waarom zou je het geven......

3 jaar geleden

Ik geef heel af en toe de rijstepap van olvarit, is 4 +, alleen als we niet uitkomen met 4 flessen als extraatje met 90cc+3 en dan 2el pap. Ze vind het heerlijk. Ik heb ook speltpap 6+ van ah staan, alleen nog niet gegeven. Beide zijn ze met weinig verkeerde toevoegingen.

3 jaar geleden

Wij geven elke dag de laatste fles, rond 19.00 uur, met olvarit fijne granen. Hij vind het erg lekker.

3 jaar geleden

Wij geven elke dag de laatste fles, rond 19.00 uur, met olvarit fijne grane ...
Mag ik vragen hoeveel en dan met welke speen? 🙈 Hier wat zoekende want wil ook niet teveel pap geven.

3 jaar geleden

Wij geven elke dag de laatste fles, rond 19.00 uur, met olvarit fijne grane ...
Wij geven deze ook idd alleen dan in de ochtend. Van die kant en klare pyjama papjes doen we niet

3 jaar geleden

Reactie op lentje

Haha aww, en welke smaak geef je? Zag dat er meerdere smaken zijn!
Wij geven meestal biscuit. Heb ook vanille en banaan staan. Ze vinden het beide allemaal lekker.

3 jaar geleden

Wij geven in de ochtend een halfje pap en voor het slapen gaan ook een halfje. Per dag mag hij 20 gram krijgen, wij geven in de ochtend ongeveer 8 gram in 100cc melk met een lepel uit een bakje en de rest van de melk dan als flesje en in de avond krijgt hij vanuit de fles 200cc melk met 10 gram granen. Wij geven Olvarit fijne granen 6+ maanden

3 jaar geleden

Reactie op A1993

Mag ik vragen hoeveel en dan met welke speen? 🙈 Hier wat zoekende want wil ...
Wij maken een fles van 200 kunstvoeding (180+6) en dan 12 gram fijne granen, wij wegen het af, maar is circa 3 eetlepels. We hebben een dr brown fles en dan de Y speen en dan het filter eruit. We hebben ook een difrax L speen, kan ook op deze fles. Met beide spenen gaat het helemaal prima.

3 jaar geleden

Hier geen pap kids. Oudste wilde dit echt niet en de jongste laat veel staan. Drinkt zo,'n 40cc dan. Dus mee gestopt😉