146 Reacties

3 jaar geleden

OMG je hebt een Zelda slabbetje 😍 waar haal ik die :D
LEUK HE!! 😍 mijn zus heeft hem meegenomen uit Amerika :(. Ik heb wel een website gevonden waar ze hem hebben alleen de verzendkosten zijn wel duur. https://www.fruugo.nl/legende-van-zelda-link-kostuum-mouwen-slabbetje/p-15292826-33039347

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

LEUK HE!! 😍 mijn zus heeft hem meegenomen uit Amerika :(. Ik heb wel een w ...
Ohhh pfft ja wat duur, stom 😲 Maar heel vet haha 👍🏻 Toch maar kijken of ik zoiets niet gewoon zelf kan maken XD

3 jaar geleden

Ohhh pfft ja wat duur, stom 😲 Maar heel vet haha 👍🏻 Toch maar kijken of ...
Jaaa niet normaal he, voor een slabbertje! Er zit ook een schildje nog op haar rug hahaha. Zo tof😂

3 jaar geleden

Lekker een harde wortel, vooral voor de doorkomende tandjes heel fijn. Normaal geef ik altijd op schoot vast voedsel, dit was na een pruimenpapje.

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

LEUK HE!! 😍 mijn zus heeft hem meegenomen uit Amerika :(. Ik heb wel een w ...
Oh wauw!! Die moet ik ook hebben!!

3 jaar geleden

Lekker een harde wortel, vooral voor de doorkomende tandjes heel fijn. Norm ...
Ondanks de wortels... Wat een beauty!!

3 jaar geleden

Reactie op EmmaRietje

Oh wauw!! Die moet ik ook hebben!!
Ik kwam hem ook tegen op Amazon net! Goedkopere verzendkosten:)

3 jaar geleden

Gebruiken jullie deze ook bij Rapley? Krijg al met moeite 1,5 theelepel prut in mijn zoontje.. Heb nu paprika, rijst ei mix. Hij eet de hele week al wat van stukken paprika dus dacht blijf wel een beetje in thema.. Maar hij vindt de lepel ook gewoon niets.. Hoe gaan jullie met introductie ei en pinda om? Cjg gaf mij deze, ze zeiden dat ik het beter ook bij Rapley zo kan doen

3 jaar geleden

Gebruiken jullie deze ook bij Rapley? Krijg al met moeite 1,5 theelepel pru ...
Het cb is over het algemeen volgens mij niet heel rapley vriendelijk. Het onderzoek waar dit advies op gebaseerd is geeft aan dat introductie tussen de 4-9 (uit mijn hoofd) maanden belangrijk is. Bij 4 maanden moet je deze producten als onherkenbare prut geven, maar als je langer wacht kan dat volgens mij prima anders. Hier worden het binnenkort dus gewoon stukken gekookt ei of omelet/roerei. En pindakaas op een lepeltje of broodje denk ik.

3 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Het cb is over het algemeen volgens mij niet heel rapley vriendelijk. Het o ...
Ok, top! Dankje :D

3 jaar geleden

Zijn 1e voeding is gewoon borstvoeding. Ligt eraan hoelaat hij wakker wordt maar dan gaan we 'samen' ontbijten. Hij krijgt dan granenpapje of brood met halvarine (om de dag voor de afwisseling en soms brood als lunch ipv ontbijt). Dan weer even slapen en einde van de ochtend fruithapje. Dat is de ene keer iets van Ella's Kitchen (vind hij onwijs lekker) of banaan geprakt met een flinke theelepel pindakaas. In de avond ligt het er een beetje aan wat wij eten anders krijgt hij een potje. Ei lukt soms als ik een omelet maak dan krijgt hij ook stukjes en dan vind hij het prima.

3 jaar geleden

Reactie op ChantalV

Zijn 1e voeding is gewoon borstvoeding. Ligt eraan hoelaat hij wakker wordt ...
Vergeten erbij te zeggen dat hij reepjes brood krijgt en om en om zelf de lepel krijgt om te eten🤣

3 jaar geleden

Ik vind die twee eetlepels ook wat.. zoveel eet hij simpelweg nog niet zelf 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Dochtertje is 7 maand en op 6 maand begonnen. Ei krijgt ze in omeletvorm en pinda geef ik op een maïspuff van ella's kitchen of op een korstje brood. Ik heb 100% pindakaas en 100% notenpasta dat ik heel vaak geef 😊

3 jaar geleden

Reactie op SMDMJDM

Ik vind die twee eetlepels ook wat.. zoveel eet hij simpelweg nog niet zelf ...
Nee precies 😅 heb nu een introductie uit een kinderziekenhuis, is zoiets maar je kan het puur geven. En omdat hij al omelet enzo heeft geprobeerd doe ik gelijk dag twee, to be sure.. Maar dan is dag drie alsnog ' geef een heel ei'

3 jaar geleden

Nee precies 😅 heb nu een introductie uit een kinderziekenhuis, is zoiets m ...
Geef een heel ei? Hoe dan? 🤪 Die van mij zit na een halve wortel al wel vol. Ben benieuwd.. Ik ga dit weekend starten met wat pindakaas op z’n broodkorst, maar vind het wel spannend. Papa heeft een lichte allergie, maar daar zie je t niet aan als hij reageert. Hopelijk laat Matts het tijdig zien als t niks is. 🧐

3 jaar geleden

Reactie op SMDMJDM

Geef een heel ei? Hoe dan? 🤪 Die van mij zit na een halve wortel al wel vo ...
Ik gebruik nu dit schema voor pinda, is van het ziekenhuis. Als er dan iets van reactie is weet je voor het ziekenhuis bij welke dosis het was https://www.bernhoven.nl/home-patientenfolders/folders-kindergeneeskunde/allergie-kind-introductie-van-pinda-in-de-thuissituatie/

3 jaar geleden

Ik gebruik nu dit schema voor pinda, is van het ziekenhuis. Als er dan iets ...
Mooie informatie pagina !

3 jaar geleden

O wow, zo heb ik het nooit bekeken, Ze kreeg hier met vier maanden al een eetlepel door een geprakte banaan. En heb daarna gewoon haar boterhammetjes gesmeerd met boter en pindakaas.😅 Maar hier komen in de familie ook geen allergieën voor, dus ben er waarschijnlijk daardoor minder mee bezig

3 jaar geleden

Deze vindt mijn zoontje overigens echt fantastisch. Ik bied er twee aan met een dip, of ik besmeer ze. Nu de pindakaas introductie gedaan, ging er helemaal mee in 👍🏻 Humous of dikke soep eet hij er ook mee :) Ook handig voor onderweg!