17 Reacties

3 jaar geleden

Meid, naar jouw gevoel luisteren. Mijn vriend wou ook een keer op wintersportvakantie gaan waar zijn ex ook bij mee ging in die groep. No way. Jouw gevoel is volkomen logisch en als hij had gewild dat jij er een goed gevoel bij hebt gehad dan had hij jou al die tijd op handen moeten dragen. En dat is nu niet het geval. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Punt. 🙂 Succes!😘

3 jaar geleden

Ik zou het niet pikken. Zeker als je al maanden niks samen heb gedaan en hij dit ook niet wil. Als hij kies voor zijn vrienden en dan ook nog zijn ex zou dat voor mij al een duidelijke verhaal zijn.. zou hem de keus geven. En anders hem veel plezier wensen en dan mag hij het zelf verder uitzoeken. Laat je zelf niet verwaarlozen. Jij zou belangrijker moeten zijn dan zijn vrienden en en ex

3 jaar geleden

Bovendien, jaloezie is iets anders dan bij een situatie een onzeker gevoel hebben. Jaloezie is een gevoel wat jij puur bij jezelf draagt en waar de ander nooit aandeel in heeft gehad. Onzekerheid komt voor uit een deel van jezelf en een gedeelte uit ervaringen waar vertrouwen is beschaamd.

3 jaar geleden

Reactie op DewiLax88

Meid, naar jouw gevoel luisteren. Mijn vriend wou ook een keer op winterspo ...
Die laatste zin is mooi verwoord. Dank je!

3 jaar geleden

Laat m lekker barsten. Als ik zulk gedrag zou vertonen bij mijn vrouw, zou ik mijn koffer alvast klaar zetten. En ik zou haar nog gelijk geven ook.

3 jaar geleden

Reactie op van010

Ik zou het niet pikken. Zeker als je al maanden niks samen heb gedaan en hi ...
Ja hij wil het wel maar corona en je was zwanger. Nou ik ben al meer dan een jaar niet zwanger 😜. Het zijn naar mijn idee wat smoesjes. Vorige maand wel samen ergens wat gegeten eindelijk na maanden!! Maar goed met 1 of 2x wat samen doen is mijn gevoel niet opeens hersteld en alles dikke prima....

3 jaar geleden

Ja hij wil het wel maar corona en je was zwanger. Nou ik ben al meer dan ee ...
Nee dat snap ik. Ik heb gelukkig den hele lieve vriend die wel in alles na denk over hoe ik me zou voelen. Maar heb het ook wel is anders gehad in ooit mijn vorige relatie . Maar ik vind dat hij jou altijd op nummer 1 moet zetten. En dit heeft niks met jaloerzie te maken. Succes meid

3 jaar geleden

Ik zal wel de boeman zijn maar ik vind je reactie wat overdreven. Er was nou eenmaal corona en je was zwanger. Dat vind ik niet bepaald excuses ofzo. Je zegt al een jaar niet meer zwanger te zijn maar corona was toen juist op de top met de lockdown en noem maar op, dus niet zo gek dat je in die tijd niet naar de kroeg ging. Het kon ook niet. Hij is al die tijd ook niet met vrienden naar de kroeg geweest toch? Met jou is ie nog 2x gaan eten. Nou mag ie toch ook wel wat met vrienden doen? Hij hoeft toch niet alles eerst ook met jou gedaan te hebben? Ik snap dat t lastig is door wat er gebeurd is, echt. Maar hij heeft zich gebeterd toch zeg je? Dan mag je de teugels ook wel wat laten vieren hoor vind ik. Als je m verstikt, wat wel is als je iemand iets verbied zonder jou te doen, dan vraagt dat opnieuw weer om problemen. Laat hem ook genieten en kies jullie eigen momenten samen. Je hoeft m niet te blijven 'straffen' voor wat er gebeurd is. Hij doet zn best het beter te doen nu schrijf je. Gun m dan ook die ontspanning en plezier met vrienden. Daar wordt hij ook een leuker mens van hoor. En dus een leukere vriend voor jou ook.

3 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Ik zal wel de boeman zijn maar ik vind je reactie wat overdreven. Er was no ...
Ik snap je punt zeker hoor. En ik ben blij dat je gewoon zegt wat je denkt. Ik vraag tenslotte ook om een mening. En met vrienden doet hij genoeg hoor. Hij zit zeker elke week daar. En dat is prima. Gaat naar de kermis met zijn vrienden ook dikke prima want dat doen ze elk jaar samen. Ik wil ook met hem maar dat doen we later gewoon. Maar ik vraag al voor corona nog of hij wat met mij wil doen zoals een terrasje pakken. Etentjes waren vorige maand. Het gaat iets beter ja maar nog maar zeer kort.

3 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Ik zal wel de boeman zijn maar ik vind je reactie wat overdreven. Er was no ...
En de dag voor die afspraak gaat hij ook op stap met vrienden... dus ik gun hem dat zeker wel. Maar dit is vrienden + zijn ex waar hij wel mee wil en niet met mij... kijk een mannen avond snap ik nog ik ben geen man ...

3 jaar geleden

Deze relatie klinkt heel ongezond! Sowieso het feit dat je zegt open wonden te hebben van de afgelopen tijd. Ik zou samen relatietherapie gaan volgen. Jullie kunnen samen de verbinding weer aangaan, hij leert zijn gezin op plek 1 te zetten en jij leert voor jezelf op te komen/grenzen te stellen. Hiermee geef je ook een goed voorbeeld mee aan je kindje en doorbreek je het familiaire patroon.

3 jaar geleden

Kan je niet een voorstel doen een of twee weken later lekker samen weg te gaan? Het hoeft niet of/of en hij mag best investeren, want het is flauw dat hij weg loopt als je het erover wil hebben.

3 jaar geleden

Deze relatie klinkt heel ongezond! Sowieso het feit dat je zegt open wonden ...
Dat wil hij helaas niet. Al diverse keren voorgesteld...

3 jaar geleden

Dat wil hij helaas niet. Al diverse keren voorgesteld...
Wat vervelend! Waarom niet? Voor mij zou dat zelf al genoeg zeggen. Succes met alles!💖

3 jaar geleden

Kan je niet een voorstel doen een of twee weken later lekker samen weg te g ...
Krijg ik geen reactie op... ik heb al diverse voorstellen gedaan zelfs voor dit 'gedoe'. En dan krijg ik de corona kaart maar met andere kan het dus wel ondanks corona .... tja ik snap de logica ook niet

3 jaar geleden

Wat vervelend! Waarom niet? Voor mij zou dat zelf al genoeg zeggen. Succes ...
Als ik de waarom zou weten zou ik het misschien snappen. Maar daarop zegt hij niks... terwijl ik nu wel de stap heb gezet om aan mezelf te gaan werken want ook ik ben niet perfect...

3 jaar geleden

Deze relatie klinkt heel ongezond! Sowieso het feit dat je zegt open wonden ...
Er is veel gebeurd. Er zijn nog open wonden en vertrouwen is nog heel fragiel. Ik zou inderdaad ondersteuning van een relatietherapeut zoeken. Heeft mij eerder hoed geholpen.