10 Reacties

3 jaar geleden

Als ze beginnen met lopen zeker stevige met goede ondersteuning en liefst met dichte voorkant.

3 jaar geleden

Ik heb bij het tweedehands winkeltje in onze woonplaats teva sandalen gekocht, bijna als nieuw die kleine maatjes. Zitten hem erg goed, kunnen ook nat worden.

3 jaar geleden

Ik dacht aan Crocs sandalen

3 jaar geleden

Reactie op MB82

Als ze beginnen met lopen zeker stevige met goede ondersteuning en liefst m ...
Dichter achterkant bedoel je?

3 jaar geleden

Goh dochter stapt nog niet en zo fake schoentjes trekt ze uit dus nog niks

3 jaar geleden

Ik weet het ook niet zo goed. Dochter loopt goed, ook op schoentjes en dacht dus idd wat nu te doen. Ik begreep op internet dat als ze er niet te lang op lopen dat ze dan geen flexibele zool hoeven te hebben zoals de schoenen. Maar of dat zo is...

3 jaar geleden

Ik heb deze…. Maar moet zeggen ze loopt nog niet los alleen langs

3 jaar geleden

Ik vind die van Liewood er ook wel leuk uitzien, maar voorlopig nog niets gekocht.

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft er van liewood en echt echt heel blij mee!! Zitten als gegoten, flexibele zool, kunnen in het water,...

3 jaar geleden

Onze dochter is nu druk aan het oefenen met los lopen. Dus ik heb voor nu gekozen voor sandalen van shoesme met versteviging bij de tenen en hiel. Deze zijn dus niet heel erg open, maar wel luchtiger dan dichte schoenen. Dit leek me het beste nu ze nog niet zo stabiel loopt. Voor nu laat ik haar op blote voeten of sokken als ze met water bezig is en/of als de ondergrond het toe laat, want dan loopt ze toch het beste. Misschien dat ik er in de zomer nog wat anders bij koop, maar eerst zien of ze het nodig heeft 😊