67 Reacties
4 jaar geleden
eigenlijk wilde ik niet meer scheren omdat het veel tijd kost en het mij erg moe maakt.
maar toevallig vandaag mijn voorkant weer geschoren na 3+ weken ik kreeg er zo鈥檔 last van..
dus toch maar besloten wel te scheren.( wij hebben hier geen gemeenschap meer dus niemand die iets van mijn winter vacht heeft opgemerkt)
ik heb een kleine douche en geen krukje dus ik ga zo wijd mogelijk staan en gebruik mijn vinger als lijdend middel 馃槀馃槀 dit doe ik in alle rust en neem hier mijn tijd echt voor.
heel veel succes!
4 jaar geleden
Het kost mij nu veel moeite en energie, doe op gevoel scheren. Wil er wel beetje fatsoenlijk bij liggen ook al wordt er niet naar gekeken. Het geeft mij meer rust wanneer ik weet het er redelijk bijgewerkt is. Daarnaast vind ik het hygi毛nischer. Na je bevalling kun je ook niet meteen scheren is mijn ervaring.... Dan moet alles weer even genezen. Dus hoe langer er niks gebeurt hoe langer..... 馃槄馃檮Vandaar dat ik het bij houd nu.
4 jaar geleden
Ik weet ook dat het ze geen bal interesseert hoe het down under eruit ziet maar voor mijn eigen gevoel vind ik het wel prettig dat het enigszins onderhouden eruit ziet.. inderdaad ook ivm hygi毛ne. Dus gewoon op gevoel hier..
4 jaar geleden
Reactie op Stephaniie
Ik weet ook dat het ze geen bal interesseert hoe het down under eruit ziet ...
Hier hetzelfde ! Ik doe in bad scheren en dan hier en daar checken met een spiegeltje 馃檭
Ik vind het ook aangenamer ivm met de hygi毛ne naar de verloskundige enzo toe.
Voor mezelf natuurlijk ook 馃槆
4 jaar geleden
Nou ik had al vrij snel een flinke pens dus meer dan een beetje oppervlakkig scheren zat er niet in. Ook zonder buik zat ik altijd al te hannesen hoor dus ik heb het lekker mijn vriend laten doen. Wilde sowieso voor de bevalling laten waxen, maar alles is nu gesloten dus er zit niks anders op. Weet dat de verloskundige het echt een worst zal zijn, maar voor je eigen gevoel wel prettig denk ik als het een beetje bijgewerkt is.
4 jaar geleden
Staan kan ik nog wel de voorkant scheren..maar als ik me vagina verder wil scheren ga ik zitten op de grond anders kom ik er niet bij
4 jaar geleden
Reactie op Loes80
Laatste weken m谩g je je niet eens meer scheren wil je natuurlijk bevallen! ...
Ik heb op de dag van mijn bevalling me nog geschoren, en ben er heel blij mee dat ik dat heb gedaan. Heb er ook overigens niks over gehoord.
4 jaar geleden
Ik zat uiteindelijk op de grond op een handdoek, met een spiegel voor me en een emmer met water. 馃槉 Ik ben niet zo goed in scheren op gevoel, en mijn moeder kwam met deze tip. Ik vond het ideaal om het op deze manier te doen.
4 jaar geleden
Ik heb zojuist bij de wax een afspraak gepland!! Zo blij mee (had ik voor dat alles afgezegd werd) nu maar hopen dat hij niet te vroeg komt!!
4 jaar geleden
Dus...
Ben ik nu de enige die mijn bos wel heeft laten staan??
Had 't wel willen doen.. Maar vond het uiteindelijk niet noodzakelijk, gezien het ze bij de verloskunde 茅cht niet uitmaakt hoe je het presenteert.
Het komt na de zwangerschap wel weer. Lekker kaal en glad!
Ik onthaar of wax nooit, en heb bovendien geen zin in stoppels tijdens het bevallen..