9 Reacties

3 jaar geleden

Hoi! Heb je al op de website van Donsje Amsterdam gekeken? Wij hadden de dichte schoenen en die zijn fantastisch! Ze hebben nu ook sandalen online staan😍

3 jaar geleden

Ik heb een soort waterschoentjes bij de Zeeman gekocht. Flexibele zool, wel dicht maar superademend materiaal. Ik vind ze heel fijn! De Zeeman heeft ook nijntje sandaaltjes vanaf mt 18

3 jaar geleden

Ik heb leren sandaaltjes (ook de zool is van zacht leer) gekocht bij NextStep in Saendelft. Verkoopster heeft er super veel verstand van. Als onze kleine kan lopen, ga ik weer terug voor schoentjes met een zachte zool.

3 jaar geleden

Luna loopt en staat veel op blote voetjes....met dit weer.

3 jaar geleden

Wij laten de kleine veel op bloten voeten lopen. Zodra ze echt los gaat lopen schoentjes

3 jaar geleden

Ben hier in dubio wat ik moet doen. Hij staat al een paar maanden en loopt langs alles, rent met loopwagen en ander schuifmaat spul door het huis. Loslopen nog niet, wel heel graag aan een of twee handjes op het moment. Zou graag iets fijns hebben voor buiten, juist als de temperatuur van de grond wat hoger is nu.... Aan de andere kant laat ik hem ook niet spelen als de grond te heet is. Maar even uit de wagen, rondje lopen of zo... Twijfel twijfel twijfel...

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Ben hier in dubio wat ik moet doen. Hij staat al een paar maanden en loopt ...
Hier precies dezelfde situatie. Wij gaan nu nog voor blote voeten. Anders zou ik het in de hoek van barefoot schoenen zoeken denk ik (bijvoorbeeld Tikki of Zeazoo).

3 jaar geleden

Ik heb sandalen gekocht, maar merk dat mijn dochter ze maar sporadisch heeft aangehad. Eigenlijk alleen als we weggaan en de kans klein is dat ze zelf gaat wandelen. Als ik met haar bijv. naar de speeltuin ga doe ik haar alsnog haar shoesme eerste stap schoentjes aan die een hele fijne flexibele zool hebben. Hier loopt ze het beste op en kan ze dus ook lekker haar gang gaan. Thuis zoveel mogelijk op blote voeten en als ze in de achtertuin bezig is dan vaak alleen sokjes aan. Het zijn misschien niet de meest afgestylde opties, maar zo loopt ze het fijnst!

VRIEND

3 jaar geleden

Ons zoontje (12 mei) loopt sinds een week nu echt goed. Heb ook sneakers met een flexibele zool van shoesme, maar hij loopt nu gewoon op blote voeten. Let wel op dat er geen scherpe dingen liggen rondom huis. Als we weggaan heb ik nu sandalen met een harde zool, daar moet hij nog even aan wennen. Die waterschoenen lijken me ook een goede optie, de Scapino had ze alleen liggen vanaf maat 24. Even verder zoeken dan maar :)