15 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Hier heeft hij happy socks met anti slip bolletjes, werkt prima! Ik heb net tooti pantoffels met harde zool gekocht op vinted, dus weet nog niet hoe dat bevalt.

3 jaar geleden

Ik heb deze antislip slofjes van bergstein: https://www.wehkamp.nl/app/product/16254573?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share. Zijn fijn! Het is om nog niet echt voor een echt schoentje te gaan, die zijn te stijf. Maar iets flexibel is het beste om op te leren lopen.

3 jaar geleden

Wij hebben laminaat in huis en ik heb slofjes van babydutch met een suède onderkant! Werkt echt fantastisch.....zeker nu ze vaker wil staan en stapjes zetten langs de bank.

3 jaar geleden

Ik ben fan van Little Riots. Anti slip sloffen voor in huis en de opvang. Mijn zoon (9 maand) krijgt ze niet uit, wat heel fijn is!

3 jaar geleden

Wij hebben deze, echt super! Ze krijgt ze niet zelf uit en slipt helemaal niet meer weg.

3 jaar geleden

Ik heb paar weken terug leren slofjes gekocht voor mijn dochter, omdat haar voetjes bij het optrekken weggleden, maar met deze slofjes aan kruipt ze ook sneller 😆 ik heb ze bij de kleine koning besteld, maar op veel andere plekken soortgelijke slofjes gezien!

3 jaar geleden

Aapies heeft fijne slofjes!

3 jaar geleden

https://www.slipstopshoes.nl Deze schoentjes zijn mega goed. Ook te gebruiken als watersloefje zo schuiven ze in een zwembad niet meer uit! Hoge prijs maar bangelijke kwaliteit!

3 jaar geleden

Ons zoontje kan nu al een tijdje lopen aan de hand. Draagt nu Bunnies. We konden bij een winkel in de buurt een afspraak maken om buiten voetjes te laten meten en daarna kwamen ze schoentjes passen aan huis. Hiermee loopt hij ook nog veel beter dan op z’n sokken. Bij Shoesme schoentjes viel ie over de neus van de schoen.

3 jaar geleden

Reactie op Doortje90

Ons zoontje kan nu al een tijdje lopen aan de hand. Draagt nu Bunnies. We k ...
Nu al lopen? Wow! Thnx voor de tip!

3 jaar geleden

Reactie op Lisette8919

Nu al lopen? Wow! Thnx voor de tip!
Haha, ja bij 3 maanden stond ie al stevig op zijn benen en voor de 8 maanden liep ie aan de hand. Met klein beetje hulp kan ie zichzelf omhoog trekken. 🤣🙈

3 jaar geleden

Overigens kruipt ie niet hoor. 🙈

3 jaar geleden

Kinderfysio zei tegen ons blote voetjes gewoon op de vloer, meeste grip. Pas schoentjes aantrekken als ze zelfstandig goed kunnen lopen.

3 jaar geleden

Lodgers slofjes met anti slip hebben wij 👌🏻

3 jaar geleden

Welke maat slofjes nemen jullie? En hoe groot zijn de voetjes dan?