26 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb hello fresh wat ik vanavond ga maken! Noodles met biefstuk reepjes. Hier eet ze nog niet met de pot mee maar ik wil haar vanavond wel wat noodles geven. Hoe doen jullie dat met sausen? Zout laat ik dan weg maar er zit bijvoorbeeld wel vissaus en kruiden in. Kan dit gewoon?

3 jaar geleden

Oh dit vind ik een geweldig topic! Lees graag mee, want ook hier vaak inspiratieloos.

3 jaar geleden

Ik denk dat papa en mama vandaag wat bestellen 🙈 voor de kleine man kook ik aardappels en ik denk spinazie vanavond 😊

3 jaar geleden

Handige topic! Ik lees mee :)

3 jaar geleden

Hier vandaag trouwens bloemkool met kipfilet (eerder gemaakte blokjes uit de vriezer)

3 jaar geleden

Het is een groente mix geworden🤭 1 courgette 1 zoete aardappel 1 ui Een klein zak bloemkool Halve rode paprika Een handvol sperziebonen 1 tomaat Kruiden: Gedroogde dille Oregano Chili vlokken Paprikapoeder Zwarte peper

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Ik heb hello fresh wat ik vanavond ga maken! Noodles met biefstuk reepjes. ...
Ik vind dat ook zo lastig. Zo ver ik het weet zit er ook zout in vissaus (als je kant-en-klaar pakje heb gehaald) dan doe ik niet de normale hoeveelheid in maar een halve. Mss een optie? Kruiden gebruik ik al vanaf 6.5 maanden

3 jaar geleden

Hier zoete aardappelfrietjes met broccoli en paprika uit de oven, stukje witvis voor de kleine man erbij, wij een snitzel.

3 jaar geleden

Hier aten we heel saai snijbonen aardappel en tartaar, de kleine kon daardoor wel mee eten

3 jaar geleden

Couscous met tomaat, courgette, gehakt en gedroogde basilicum. Meneertje vond het erg lekker.

3 jaar geleden

Stamppot van witte kool met zoete aardappel met een gehaktbal, Alles gewoon gekruid zonder zout. Voor papa en mama wel wat jus erbij gemaakt van de gehaktballen.

3 jaar geleden

Goed topic! Ik maak meestal hapjes apart zodat ik ineens meerdere porties kan maken en deze vries ik in. Maar laatst wel voor ons allemaal goulash gemaakt en een kippenstoof. Was een succes en leuk om eens te laten pruttelen op een zaterdag / zondag.

3 jaar geleden

Vandaag hadden wij pasta met courgette, paprika en verse tomatenpuree. Voor papa en mama zaten er nog gerookte spekjes doorheen. Meestal eet Kees gewoon met de pot mee sinds een paar weken. Dan koken we voor hem apart zonder zout en wegen we vooraf alles af. Wanneer we iets eten wat hij nog niet mag (meestal afhaal dus Chinees, friet of sushi of iets dergelijks) krijgt hij een ingevroren portie van iets wat we op voorraad hebben. In de vriezer liggen meestal ongeveer 6 porties voor hapjes

3 jaar geleden

Gegrilde asperges met sugarsnaps, gebakken (vegan) kipstukjes en ui en een gekookte pastinaak. Oh en koriander!

3 jaar geleden

Parel couscous met aubergine/courgette/tomaat en zalm

3 jaar geleden

Chili sin carne was het hier gisteren ! Voor ons met wraps maar bij haar doe ik dan wat van de saus door spirelli's, die eet ze gemakkelijk 😊

3 jaar geleden

Brocollisoep Pasta met tomatensaus Vandaag ga ik proberen of mijn zoon de pasta kan eten, hij spuugt het telkens uit. Iemand tips?

3 jaar geleden

Moedermelk pannenkoeken voor mijn dochtertje. Voor onszelf bestellen we sushi. Ik geef haar ook wat van de rijst, omelet en avocado.

3 jaar geleden

Ik kook 1x in de maand allerlei bakjes gevarieerd met groente aardappel vlees vis kip.. Rijst en pasta vind ik zo plakkerig als je het daarna opwarmt, dus dan zit er alleen groente en vlees in een bakje, jij ook de pasta of rijst even gauw erbij.. Dit geef ik wanneer ze niet met de pot mee kan eten Een klein gehaktballetje draaien zonder kruiden of een zalm zonder citroen en al kan prima even apart meegebakken worden

3 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Moedermelk pannenkoeken voor mijn dochtertje. Voor onszelf bestellen we sus ...
Hoe maak je pannekoek met moedermelk?