Ik twijfel een beetje... zal ik een ski pak kopen voor de kleine.. ik dacht rond de tijd dat het echt winter is zal ze wel kruipen en ook dan is het lekker om naar buiten te gaan.. maar zal ze dan vooral in de wandelwagen liggen of zal ze echt buiten over de grond kruipen.. heb echt geen idee..
Wij hebben ene gekocht. Maar ik rij natuurlijk wel dagelijks met de fiets e ...
En dan echt ski pak stof of meer vest stof? En welke maat dan? Ik hoef niet op de fiets elke dag met dr ze zal altijd met de wagen naar kdv worden gebracht
Je zou ook een IELM pak kunnen kopen, als je die wat groter koopt dan kan het over haar eigen (warme) kleertjes heen. Dan heb je er ook in het voorjaar iets aan.
Ik heb er een aantal thuis liggen in verschillende maten. Ze komen van mijn schoonzus vandaan. Moet eerlijk zeggen dat ik ze nog nooit gebruikt heb en de oudste is nu 2,5.
Hij heeft altijd in de voetenzak in de wandelwagen gezeten. Een warme jas of dik vest is dan meer dan voldoende. Is natuurlijk een ander verhaal wanneer je met je kleine op de fiets gaat. Hier heeft mijn zoontje nooit buiten gekropen in de winter.