11 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben ene gekocht. Maar ik rij natuurlijk wel dagelijks met de fiets en de dochter naar mij werk :-)

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Gwenaelle

Wij hebben ene gekocht. Maar ik rij natuurlijk wel dagelijks met de fiets e ...
En dan echt ski pak stof of meer vest stof? En welke maat dan? Ik hoef niet op de fiets elke dag met dr ze zal altijd met de wagen naar kdv worden gebracht

VRIEND

3 jaar geleden

Ik dacht aan een van deze 2?

3 jaar geleden

Reactie op Roosje85!

En dan echt ski pak stof of meer vest stof? En welke maat dan? Ik hoef niet ...
Wij hebben deze wij hebben een maatje 68. Maar onze meid is klein tegenover andere

3 jaar geleden

Je zou ook een IELM pak kunnen kopen, als je die wat groter koopt dan kan het over haar eigen (warme) kleertjes heen. Dan heb je er ook in het voorjaar iets aan.

3 jaar geleden

Ik heb vorig jaar 1 voor mijn oudste dochter bij de lidl gekocht. Tegen het eind van het jaar zullen ze vast weer in het foldertje komen

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hebben ook een aangeschaft 😀

3 jaar geleden

Reactie op Esthertb

Ik heb vorig jaar 1 voor mijn oudste dochter bij de lidl gekocht. Tegen het ...
Ze zijn online al te bestellen

3 jaar geleden

Ik heb er een aantal thuis liggen in verschillende maten. Ze komen van mijn schoonzus vandaan. Moet eerlijk zeggen dat ik ze nog nooit gebruikt heb en de oudste is nu 2,5. Hij heeft altijd in de voetenzak in de wandelwagen gezeten. Een warme jas of dik vest is dan meer dan voldoende. Is natuurlijk een ander verhaal wanneer je met je kleine op de fiets gaat. Hier heeft mijn zoontje nooit buiten gekropen in de winter.

2 jaar geleden

Jaaa onze zoon is nu 2 en koop er weer ee tje! Vorig jaar heb ik ook 1 voor hem gekocht en toen hij baby was! Heerlijk. Lekker warm na buiten! 😍

2 jaar geleden

Reactie op Roosje85!

Ik dacht aan een van deze 2?
Jaa! 😍