4 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Ons zoontje was ook niet zo'n denderende slaper en kon ook niet zonder ons in slaap komen. Maar het kost je zoveel tijd dat ik er op een gegeven moment wel klaar mee was. We hebben hem op een dag naar bed gebracht en zijn weggegaan. Die avond vier keer geweest om hem terug neer te leggen. De avond erop twee keer, toen één keer en nu nog sporadisch eens, maar verder doet hij het nu zelf, ook in de middag. Bij ons huilde hij niet echt, meer protest huiltjes.. dat maakte het misschien wel wat makkelijker. En of je dat wil of niet is voor iedereen weer anders :)

3 jaar geleden

Amaiii identiek hier dus ik volg mee..... Ik heb ook vanalles geprobeerd zelfs met hem in de ledikant gelegen om hem te stimuleren maar niets helpt precies. Hij wordt dan zodanig boos dat we niet weten hoe we hem kunnen rustig krijgen omdat hij ook niet gepakt wil worden door ons..... Heel raar dat hij ons niet meer ''wilt''' 😭😭 ook 15 maanden oud, dus graag reacties zodat ik op de hoogte ben dat we niet alleen zijn? Zal ons wel wat geruststellen denk ik

3 jaar geleden

Hier hetzelfde! Eerst in slaap wiegen en heel voorzichtig neerleggen. Wakker neerleggen is meteen huilen en overeind. Ik ben heel blij dat hij nu overdag 1 slaapje doet van ongeveer 1 a 1,5 uur. (Zonder ruzie) 's Avonds is het regelmatig een strijd om hem in slaap te krijgen en door slapen gebeurt helaas echt sporadisch. Eerder naar bed, later naar bed, peuterbed ipv ledikant, homeopathie, dieet, van alles geprobeerd... Geen tips helaas!

3 jaar geleden

Reactie op Denise27

Hier hetzelfde! Eerst in slaap wiegen en heel voorzichtig neerleggen. Wakke ...
Ah ja...hier dus precies hetzelfde!! Ik denk echt, wat hebben we fout gedaan? Gaat hij oooit zelf kunnen slapen? Zo jaloers op ouders die hun kind gewoon lekker kunnen neerleggen en kusje en welterusten lieverd. Hier is het avondritueel heerlijk met lachen en kusjes en knuffels en dan verpest de strijd rondom het slapen alles:(