4 Reacties

2 jaar geleden

Helaas herkenbaar. Slik ook veel slaapmedicatie en ga vaste tijden naar bed. Lezen tot mijn ogen moe worden en verder probeer ik vaker yoga te doen en een meditatie oefening (thuis via YouTube) hopelijk heb je hier iets aan.

2 jaar geleden

Geen tips maar super herkenbaar... onze zoon van bijna 19 maanden kan de hele nacht zingen en kletsen super schattig maar je doet geen oog dicht en als hij stil is sta ik op scherp. Toevallig vanmorgen met mijn vriend over gehad ik ga een nachtje op de logeerkamer slapen slaappil oordoppen in en hopen dat het lukt. We hebben ook een zoontje van 5 maanden dus als de een slaapt is de ander wakker voor mijn gevoel. Soms denk ik laat maar k blijf wel wakker maarja dat gaat ook niet. Je bent op een gegeven moment helemaal kapot.

2 jaar geleden

Ik ben vanavond op de website slaapwijzer.net gekomen. Daar staat best veel info op. Van het weekend verder uitpluizen 😁

2 jaar geleden

Het is (was) bij mij de combinatie met andere stress.. Gewoon een te druk leven met werk, hobby's etc. Lag dan vooral na te denken over alles wat moest en ik niet moest vergeten. Gewoon veel minder rustmomenten met zo'n kleintje en heb dat dus wel nodig. Nu drukte gereduceerd door minder werken en natuurlijk lockdown en gaat het veel beter! Zou dat bij jou ook mee kunnen spelen?