Mijn zoontje heeft erg lange benen, is sowieso vrij lang.
Nu werd de slaapzak maat 70cm wel erg krap bij zijn benen, bij strekken staat zijn slaapzak strak.
Nu had ik een leuke slaapzak van jolein gekocht maat 90cm zodat hij weer lekker kon bewegen, maar deze is veels te groot bij de hals en ben ik bang dat zijn hoofdje erin wegzakt.
Dus wie heeft de tip?? Een lekker lange slaapzak voor de lange benen, die wel mooi aansluit bij de hals?
Wij hebben nu een slaapzak van de HEMA. Onze zoon draagt nog maat 80 qua kleertjes maar zit al een tijdje in een slaapzak 86/104. Zit prima bij nek en armen.
Puckababy top ding! Mega goede kwaliteit en tot 2,5 jaar te gebruiken! Ik heb die icm een slaapzak van de hema, handig met wassen / opvang om er altijd 2 te hebben.
Wij hebben een slaapzak gekregen van baby deluxe, die is "op de groei". Dankzij de touwtjes kun je de slaapzak op maat maken. Gaat mee tot ongeveer 3 jaar en is een 4 seizoenen
Puckababy is hier geen succes. Ons zoontje zweet hier altijd in, wat we hem ook aan doen (of niet😉). Ook heeft hij bij zijn benen te weinig ruimte. Wij zijn dus geen fan🙈