17 Reacties

3 jaar geleden

Bambino van de kruidvat

3 jaar geleden

Hema

3 jaar geleden

Wij hebben nu een slaapzak van de HEMA. Onze zoon draagt nog maat 80 qua kleertjes maar zit al een tijdje in een slaapzak 86/104. Zit prima bij nek en armen.

3 jaar geleden

Puckababy 4 seasons. Het kost wat maar dan heb je ook echt wat. Zo blij mee, is haar eerste slaapzak en kan mee tot ongeveer 2,5 jaar

VRIEND

3 jaar geleden

Hier ook HEMA 68-80, die past hij nu nog steeds. En voor erna hebben we een ergopouch maat 90, die past ook prima.

3 jaar geleden

Hema en bambino van Kruidvat!

3 jaar geleden

Ik heb voor luna al een 110 cm in gebruik sinds de winter en nergens last van!

3 jaar geleden

Puckababy top ding! Mega goede kwaliteit en tot 2,5 jaar te gebruiken! Ik heb die icm een slaapzak van de hema, handig met wassen / opvang om er altijd 2 te hebben.

3 jaar geleden

Reactie op Brie

Ik heb voor luna al een 110 cm in gebruik sinds de winter en nergens last v ...
Van welk merk?☺️

3 jaar geleden

Inderdaad HEMA slaapzak super fijn

3 jaar geleden

Puckababy 4 season. Zo’n fijne slaapzak ! Kost wel een paar cent maar is het wel echt waard

3 jaar geleden

Je kunt toch de hals verkleinen? Even wat stof bij elkaar vouwen en een steekje. Dan kun je deze gewoon gebruiken

3 jaar geleden

Wij hebben een slaapzak gekregen van baby deluxe, die is "op de groei". Dankzij de touwtjes kun je de slaapzak op maat maken. Gaat mee tot ongeveer 3 jaar en is een 4 seizoenen

3 jaar geleden

Ergopouch eerste slaapzak en erna hema. Ben heel tevreden. En eiglk snap ik niet waarom een puckababy zo goed.. Veels te duur..

3 jaar geleden

Puckababy! Kost wat in de aanschaf, maar je bent meteen klaar. Hele fijne slaapzak, goede kwaliteit😊

3 jaar geleden

C&A! Met een slimme oplossing voor buikslapers (rits aan de zijkant)

3 jaar geleden

Puckababy is hier geen succes. Ons zoontje zweet hier altijd in, wat we hem ook aan doen (of niet😉). Ook heeft hij bij zijn benen te weinig ruimte. Wij zijn dus geen fan🙈