7 Reacties

2 jaar geleden

Herkenbaar, hier werkte het om wat eerder naar bed te gaan, rond 18:30u.

2 jaar geleden

Hier is dat nu ook gaande sinds een paar weken, hopelijk niet blijvend maar ik lees graag mee voor oplossingen!

2 jaar geleden

Hier is het altijd al 6uur. Maar dat zijn ze gewend. Ik werk in de zorg en ik heb eigenlijk alleen maar vroege diensten, dus moeten ze om 6.50 in de auto zitten. Later of vroeger naar bed doen maakt hier niets uit qua opstaan. Alleen maar dat ik dan met sjagerijnige kinderen zit als ze later naar bed zijn gegaan. Dus helaas geen tips. Dus ik lees graag mee voor de Gouden Tip 😉

2 jaar geleden

Ik zou willen dat mijn dochter zo goed slaapt. Die van ons wordt nog 3 a 4 keer wakker in de nacht en is ook om 5, 5.30 al klaarwakker 🤭

2 jaar geleden

Vervelend dat je het ervaarde als slecht slapen ze slaapt zo te lezen juist erg goed maar is alleen vroeg wakker. Het is vervelend maar als het pas sinds kort is mogelijk van korte duur en gewoon uitzingen. Onze dochter heeft dit ook wel eens. En die periode ga ik zelf gewoon wat vroeger naar bed. Al is bij ons vroeg ook echt vroeg rond 4 uur. Dat is dan een paar dagen of 2 a 3 weken en dan slaapt ze weer zoals daarvoor. Ik zou mij er niet al te druk om maken. Misschien ben ik makkelijk hoor maar 1e jaar was slapen hier zn hel dat ik niet snel iets erg vind meer als ze maar door slaapt.

2 jaar geleden

Ik zou een wakkertijd aanhouden van 4 a 4,5 uur, dus 18:30 in bed. Dat halfuurtje kan echt schelen!

2 jaar geleden

Ik ga dat wat eerder naar bed eens uitproberen! Ik volgde altijd de richtlijnen van snuggels and dreams op insta en daar is de wakkertijd na de middagslaap 4.5 a 5 uur. Maar op de instagram van slaaptip voor babys idd 4 a 4.5 uur voor deze leeftijd! Ik besef natuurlijk heel goed dat ik al blij mag zijn dat ze doorslaapt 🙏 soms is ze snachts wel even 5 min wakker maar valt zelf in slaap we hoeven er nooit uit om te troosten. Ze slaapt zonder tut maar met een knuffel. Er waren ook periodes dat ze rond 6 uur huilend wakker werd in de ochtend maar nu wordt ze om 05:30 vrolijk kletsend wakker en kunnen we haar zo nog half uur in eigen bedje laten liggen. De tip van zelf ook eerder naar bed gaan is hier ook heilig voor me ja! En overdag als ik vrij ben slapen als mijn dochter ook slaapt👍