Nu mijn dochtertje 10 maanden oud is, willen we de derde fles gaan vervangen voor een snack/tussendoortje. (Zij kreeg een fles om 7:00 - 15:00 - 19:00, die in de middag komt dan te vervallen)
Wat zijn de favoriete snackjes van jouw kindje? Fruit krijgt ze in de ochtend dus ik zoek andere tussendoortjes... En hoeveel geef je dan? En wat drinkt jouw kindje er bij?
Wat hier tot nu toe in de smaak valt:
• Een ligakoek
• Van die mini rijstwafeltjes met appelsmaak (3 stuks)
• Maisvingers (4 stuks)
• Een luchtige cracker/cracotte
Wat een schattig meisje heb jij zeg! Mijn zoontje is bijna 11 maanden en eet als tussendoor soms craqotte, liga, koekjes of de mini rijstwafels. Als drinken altijd water.
Baby biscuit van Bolletje of liga. Je hebt ook van die bio koekjes gevuld met appel, die eet hij soms ook. Is echt afhankelijk wat ik thuis heb. Water hou ik niet echt bij. Denk 100cc water? Probeer de hele dag door water te geven. Ene dag drinkt hij veel en andere dagen bijt hij er gewoon op en drinkt af en toe.
Fruitfunk (gedroogde aardbeien en appeltjes) biologische abrikoos van de kleine keuken zit in hetzelfde doosje als rozijntjes, HIPP koekjes, liga koekjes, cracotte, soepstengel, organix maisstengels, ella's kitchen maisstengels, love veggies; snoepsterren (mais) met biet, aardbei en banaan smaak
Ik probeer ook altijd af te wisselen :) zoals,
Kwark of yoghurt
Fruit
Zero peperkoek
Groente (paprika/komkommer/tomaat)
Crackers
Gekookt of gebakken ei
Rijstewafel
Onze kleine man eet ook graag koekjes van de "kleine keuken". Dit zijn koekjes zonder toegevoegde suikers. Andere koekjes hebben dit vaak wel. (Ligt bij de babyvoeding)