17 Reacties

3 jaar geleden

Soepstengels zijn hier het einde en een cracotte inderdaad.

3 jaar geleden

Wat een schattig meisje heb jij zeg! Mijn zoontje is bijna 11 maanden en eet als tussendoor soms craqotte, liga, koekjes of de mini rijstwafels. Als drinken altijd water.

3 jaar geleden

Reactie op Siham1988

Wat een schattig meisje heb jij zeg! Mijn zoontje is bijna 11 maanden en ee ...
Ahh dankjewel! 🤗 Wat voor koekjes geef jij dan? En hoeveel water drinkt jouw kindje gedurende de dag?

3 jaar geleden

Baby biscuit van Bolletje of liga. Je hebt ook van die bio koekjes gevuld met appel, die eet hij soms ook. Is echt afhankelijk wat ik thuis heb. Water hou ik niet echt bij. Denk 100cc water? Probeer de hele dag door water te geven. Ene dag drinkt hij veel en andere dagen bijt hij er gewoon op en drinkt af en toe.

3 jaar geleden

Kerstomaatjes, maispuffs, stukje brood met quacamole of hummus, rijstwafeltje..

3 jaar geleden

Fruitfunk (gedroogde aardbeien en appeltjes) biologische abrikoos van de kleine keuken zit in hetzelfde doosje als rozijntjes, HIPP koekjes, liga koekjes, cracotte, soepstengel, organix maisstengels, ella's kitchen maisstengels, love veggies; snoepsterren (mais) met biet, aardbei en banaan smaak

3 jaar geleden

Zo kunnen we elke keer afwisselen!

3 jaar geleden

Reactie op MOMMYOFC

Soepstengels zijn hier het einde en een cracotte inderdaad.
Geef je dan gewoon de ‘witte’ soepstengels of volkoren?

3 jaar geleden

Reactie op DDDEEM

Geef je dan gewoon de ‘witte’ soepstengels of volkoren?
We zijn begonnen met de witte omdat die een stuk zachter zijn/worden. Inmiddels krijgt hij de volkoren, die zijn wat dunner en harder.

3 jaar geleden

Oja en ons zoontje krijgt een beker water of thee, die staat de hele dag op tafel waar hij zelf bij kan.

3 jaar geleden

Soepstengels zijn hier favoriet.

3 jaar geleden

Snoeptomaatjes, paprika reepjes, komkommer of avocado blokjes of rijstwafeltje

3 jaar geleden

Ik probeer ook altijd af te wisselen :) zoals, Kwark of yoghurt Fruit Zero peperkoek Groente (paprika/komkommer/tomaat) Crackers Gekookt of gebakken ei Rijstewafel

3 jaar geleden

Reactie op Lisette1987

Snoeptomaatjes, paprika reepjes, komkommer of avocado blokjes of rijstwafel ...
Mag ik vragen hoe je de snoeptomaatjes geeft? Wil dat namelijk ook geven maar vind het nog zo eng

3 jaar geleden

Reactie op lentje

Mag ik vragen hoe je de snoeptomaatjes geeft? Wil dat namelijk ook geven ma ...
In de lengte in vieren! Zoals het linker voorbeeld.

3 jaar geleden

Reactie op Boukje90

In de lengte in vieren! Zoals het linker voorbeeld.
Dit doen wij ook, en lekker dat hij het vindt!

3 jaar geleden

Onze kleine man eet ook graag koekjes van de "kleine keuken". Dit zijn koekjes zonder toegevoegde suikers. Andere koekjes hebben dit vaak wel. (Ligt bij de babyvoeding)