86 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees mee!

VRIEND

3 jaar geleden

Ik lees ook mee Ik wil sneew foto.s maken van hem met zijn eerste sneew

3 jaar geleden

Ik ben van plan de bak van de kinderwagen met spanbandje vast te maken op de slee. Die van mij zit al wel maar dit lijkt me een makkelijke, veilige en warme optie. Laat ik hem gewoon in de bak zitten of liggen.

3 jaar geleden

Ik ben van plan de bak van de kinderwagen met spanbandje vast te maken op de slee. Die van mij zit al wel maar dit lijkt me een makkelijke, veilige en warme optie. Laat ik hem gewoon in de bak zitten of liggen.

3 jaar geleden

Ik heb deze besteld

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Ik heb deze besteld
En hoe oud is je zoontje of dochter precies? Ik zie nergens een leeftijd bij staan

3 jaar geleden

Reactie op Bernie02

En hoe oud is je zoontje of dochter precies? Ik zie nergens een leeftijd bi ...
Mijn zoontje is 9 maanden

3 jaar geleden

Waar vind je nu nog een slee die op tijd binnen is? 🤭

3 jaar geleden

Waar vind je nu nog een slee die op tijd binnen is? 🤭
Die kans is inderdaad klein maar 2e hands is er in mijn regio niets te vinden. Het kan altijd nog retour dus ik heb gewoon de gok genomen.

3 jaar geleden

Wij gaan de maxi cosi op de slee vast maken. Paar weken geleden hebben we gewoon gewandeld en uiteindelijk haar ook ergens in de sneeuw gelegd. Dat was leuk voor de foto maar daarna was het huilen

3 jaar geleden

Ik zag toevallig net ergens anders deze hack met de bekende ikea kinderstoel op de slee: https://www.kidstravelservice.nl/ikea-hack-baby-mee-op-de-slee/?fbclid=IwAR1RKHcScwQ4OZTOfFVoHUVAy_Y1oCgfg_-KSupffkwZ6V805ufGOLunVQc

3 jaar geleden

Ik heb deze vandaag gekocht bij de ranzijn! Zit een bandje bij om om je kindje heen te klikken. Mijn dochtertje is 9 maanden en kan wel al goed rechtop zitten.

3 jaar geleden

Ik heb deze vandaag gekocht bij de ranzijn! Zit een bandje bij om om je kindje heen te klikken. Mijn dochtertje is 9 maanden en kan wel al goed rechtop zitten.

3 jaar geleden

Welke schoenen hebben jullie gehaald?

3 jaar geleden

Reactie op Galala2020

Welke schoenen hebben jullie gehaald?
Ik heb een soort ugg slofjes. Die zijn warm genoeg en ik hou mijn zoontje toch in de wagen of in de trappelzak op de slee.

3 jaar geleden

Wij gaan het douchezitje vastmaken met tyraps aan de slee, misschien ook een optie voor jou?

3 jaar geleden

Wij gaan het douchezitje vastmaken met tyraps aan de slee, misschien ook ee ...
Haha goed idee😁

3 jaar geleden

Wij gaan het douchezitje vastmaken met tyraps aan de slee, misschien ook ee ...
Heb je het al klaarstaan mag ik misschien een foto zien hoe het eruit komt te zien

3 jaar geleden

Heb je het al klaarstaan mag ik misschien een foto zien hoe het eruit komt ...
Nee helaas, krijg morgen de slee. Zodra ik het heb zal ik een foto sturen

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Die kans is inderdaad klein maar 2e hands is er in mijn regio niets te vind ...
Snap ik, op marktplaats is echt alles snel weg. Ik heb er gelukkig eentje gevonden. Kan ze mooi in zitten met haar skipakje😃Haha veel te veel voor moeten betalen een eindje moeten rijden. Maar toch leuk 😃 nu maar hopen op veel sneeuw ❄️ geniet er allemaal van met de kindjes ☃️