86 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Ik heb deze besteld
Waar heb je dat besteld of hoe heet dat?

3 jaar geleden

En vonden jullie kindjes het leuk op de slee? Die van ons dus niet haha. 😭

3 jaar geleden

Hier zit hij de komende dagen in een zelfgemaakte slee 😇 Wat een pret !

3 jaar geleden

Reactie op Kersje1995

En vonden jullie kindjes het leuk op de slee? Die van ons dus niet haha. 😭 ...
Haha kan me voorstellen. Het is stervenskoud en er dwarrelen allerlei gekke vlokjes zijn of haar gezicht in. Die van mij vond het sleeën heel leuk, vooral als we wat harder duwden.

3 jaar geleden

Reactie op SanneVG1994

Waar heb je dat besteld of hoe heet dat?
Baby glider via wheelz4kids maar is nog niet binnen. Waren telefonisch ook niet bereikbaar afgelopen dagen dus ik zou het niet aanraden.. Wij hebben naar aanleiding van een tip hier de maxi cosi op de houten slee gemaakt en dat was echt een succes. Gewoon met een trappelzak en een Dooky voor de wind/sneeuw.

3 jaar geleden

Reactie op baby078

Hier ging het prima met het zitje van de slee! Ze bleef keurig zitten. Zo l ...
Super leuk! Die slofjes heb ik ook trouwens zijn echt ideaal.

3 jaar geleden

Reactie op Summer2020

Nee helemaal niet! Zit geen beweging in, met een spanbandje
Onwijs bedankt voor je tip want het was echt een succes. De Dooky erop gedaan tegen de sneeuw/wind en lekker in de warme trappelzak. Hij heeft genoten en wij ook. Morgen weer ;)

3 jaar geleden

Haar gezicht doet anders vermoeden maar het was een groot succes in de slee! Ze was de hele tijd druk met haar armpjes aan het zwaaien van plezier. Even naar mijn schoonmoeder gewandeld opgewarmd met een warme chocomelk terwijl de baby lekker lag te slapen 🥰.

3 jaar geleden

Zo leuk!

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Onwijs bedankt voor je tip want het was echt een succes. De Dooky erop geda ...
Aaah wat super leuk om te horen! Wij zaten ook in dubio met wat te doen, wilden eerst de zit van de kinderwagen erop doen maar dat lukte niet dus toen kwam dit idee haha! Hier ook een groot succes... maaaaar wel heel raar die vlokjes sneeuw in je gezicht natuurlijk 😂

3 jaar geleden

Reactie op Summer2020

Aaah wat super leuk om te horen! Wij zaten ook in dubio met wat te doen, wi ...
Haha ja inderdaad. Wij hebben daarom die Dooky erop gedaan en dan het touw op de terugweg gewisseld zodat hij niet de wind in zijn gezicht kreeg. Nu lekker in bad geweest, wat zullen ze allemaal lekker slapen vanavond:)

3 jaar geleden

Zo dus..

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Haha ja inderdaad. Wij hebben daarom die Dooky erop gedaan en dan het touw ...
Die van mij slaapt vanmiddag al goed! Ligt al de hele middag te ronken. Moet haar wakker maken voor het eten🤣

3 jaar geleden

Hij vond het geweldig!! Ging huilen toen we naar binnen gingen😅 & heeft daarna 2,5 uur geslapen!!!

3 jaar geleden

Reactie op Irene94

Hij vond het geweldig!! Ging huilen toen we naar binnen gingen😅 & heef ...
Ahhh kijk hem nou zitten. Ja buitenlucht doet goed en al die nieuwe indrukken, wat een geweldige dag zo met die sneeuw.

3 jaar geleden

Naar aanleiding van dit topic het badzitje op de slee gedaan. Ze vond het super leuk! Zeker als er iemand bij kwam zitten. Morgen nog een rondje sleeën tussen alle bedrijven door :)

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Super leuk! Die slofjes heb ik ook trouwens zijn echt ideaal.
Ja ze blijven super goed zitten 👌 en heerlijk warm!

3 jaar geleden

Hier gewoon in het zitje van de slee. Hij vond het best leuk, alleen de wind niet zo :)

3 jaar geleden

Reactie op LKM_

Hier gewoon in het zitje van de slee. Hij vond het best leuk, alleen de win ...
Wat een leuke foto!

3 jaar geleden

Even kort voor de foto ging best op de slee 😊