13 Reacties

3 jaar geleden

Babywalker? En wij hebben een kruip en leer olifant waar ze achteraan moet kruipen vind ze ook heel leuk!

3 jaar geleden

Hier is afwisselen het ding. Als ze ergens op is uitgekeken dan leg ik het een paar dagen weg en bied ik iets anders na. Na een paar dagen is het weer mega interessant. Favo hier: (Knisperend) boekje om zelf in te bladeren Tomy eieren (hier snap ik niks van maar goed) Koetje boe bal Leeg spa flesje met wat macaroni erin Stapel blokken (nu in elkaar want heel leuk om ze uit elkaar te halen)

3 jaar geleden

Reactie op Lotjesnotje

Hier is afwisselen het ding. Als ze ergens op is uitgekeken dan leg ik het ...
Een spa flesje met macaroni, wat een goed idee! Mijn zoontje is dol op herrie maken dus dit ga ik ook proberen. Zoiets hou je natuurlijk in de gaten maar heb je dop nog extra vastgemaakt ?

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Een spa flesje met macaroni, wat een goed idee! Mijn zoontje is dol op herr ...
Ik heb hem goed stevig dicht gedraaid en controleer af en toe de dop. Ze heeft daar geen interesse in. Wel in het herrie maken of de macaroni aan de binnenkant.

3 jaar geleden

Wij hebben laatst dit bord op de kop getikt via Marktplaats. Mijn zoontje vind hem geweldig! Hij heeft een grote voorliefde voor echt materiaal. Hij speelt veel liever met spatels , zeven en kommen dan met zijn speelgoed. Bied je haar weleens iets uit je keukenla aan?

3 jaar geleden

Wij hebben laatst dit bord op de kop getikt via Marktplaats. Mijn zoontje v ...
Wat een leuk idee/spel

3 jaar geleden

Hier is het speelkeukentje favoriet bij mn zoontje!

3 jaar geleden

Wij hebben een aantal autootjes voor ons zoontje om mee te spelen, hij vindt het helemaal leuk om ze vooruit te rollen en erachter aan te kruipen. Ook blokken om torens mee te bouwen (vooral door mama) en zelf om te gooien.

3 jaar geleden

Wij hebben laatst dit bord op de kop getikt via Marktplaats. Mijn zoontje v ...
Wauw wat een tof bord, ga vragen of mijn vriend hem namaakt. Erg herkenbaar, hier ook veel uit de keuken wat veel leuker is dan speelgoed.

3 jaar geleden

Hier is ook alles wat geen speelgoed is interessant🤣 de spa blauw fles als favoriet..

3 jaar geleden

Hier is ze dol op alles van haar grote broer. Vanavond bijvoorbeeld paw patrol auto’s. Wat ik vooral merk is dat afwisseling haar heel goed doet. En of ze dan meekijkt en speelt met de grote doos met Duplo, het poppenhuis, little people, blokken etc dat maakt dan weinig uit. Als ik zou moeten zeggen wat van het ‘grote’ speelgoed haar huidige favoriet is, dan zeg ik toch het Ikea keukentje. Ze vindt het heel leuk om de deurtjes open en dicht te doen en steeds de kastjes leeg te halen. Duplo primo is ook een leuke trouwens! Is nieuw al jaren niet meer te koop, maar via marktplaats goed te krijgen. De figuurtjes hebben een leuk subtiel rammeltje. En als wij torens bouwen komt ze er enthousiast op af om ze om te gooien.

3 jaar geleden

Reactie op Lotjesnotje

Ik heb hem goed stevig dicht gedraaid en controleer af en toe de dop. Ze he ...
Ik heb van die oude wegwerp medela flesjes van het ziekenhuis, die werken ook goed. En dan gevarieerd met macaroni, bonen, rijst en linzen en steeds andere hoeveelheden. Klinkt allemaal dan net weer een beetje anders. Heel leuk en makkelijk inderdaad!

3 jaar geleden

Laatst een ballenset van Bumba gekocht. Hij is gek op alles wat rolt.