30 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb zo'n zacht boekje met allerlei structuren. Een harde kleine bal ook met allerlei verschillende materialen. En een zacht trutteldoekje om mee te slapen.

3 jaar geleden

Rammelaar. Een koala die liedjes zingt (is echt zijn favoriet, krijgen we schaterlachjes) een happyhorse konijntje. En een knisperboekje. Maar met ons spelen vind hij toch het leukste😇

3 jaar geleden

Zoek op Oball; dit is echt een super simpel maar heel goed speelgoed voor gehele eerste jaar. Licht, goed vast te houden, goed schoon te maken en straks leuk om mee te gooien. En niet te hysterisch, dus ze wordt er niet te snel overprikkeld door. Mijn dochter van 4 maanden kan er oprecht uren mee spelen.

3 jaar geleden

Bij de Wibra hebben ze vaak simpel speelgoed. Hebben daar volgens mij ook Oball. Heel fijn! Mij zoontje speelt heerlijk met die bal en de rammelaar.

3 jaar geleden

Sophie de giraf (de bijtring) en mijn dochtertje zijn onafscheidelijk

3 jaar geleden

De babygym fold en go van playgro is hier een heuse favoriet.. ze trekt m nog net niet omver 😅

3 jaar geleden

Dit zijn hier de huidige favorieten! Over het boekje is ze heel enthousiast en de babygym ook.

3 jaar geleden

Reactie op LindavB

Bij de Wibra hebben ze vaak simpel speelgoed. Hebben daar volgens mij ook O ...
Hier ben ik vandaag dus achter gekomen ! Oprecht leuke dingen in goedkopere uitvoering van de dure merken !!

3 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft ook zo een kubus van zacht materiaal en felle kleurtjes en verschillende structuren die valt heel erg in de smaak ! Komt van de big bazaar. Verder heb ik ook wat duurder speelgoed van de babydump van playgro!

3 jaar geleden

Sophie de giraf (de bijtring) en mijn dochtertje zijn onafscheidelijk
Haha ja hier ook!

3 jaar geleden

Playgym, knisperboekjes, eenhoornrammelaar van lilliputiens, ramnelaar van Grimms, spiegels, mama's haar, mama's handen, haar eigen sokjes en voetjes...

VRIEND

3 jaar geleden

Momenteel zijn een zacht boekje van dikkie dik en een Nijntje rammelaar favoriet. Sinds twee dagen ook de sofie bijtring. Verder heeft hij een vosje knuffel die overal mee naartoe gaat :) babygym vindt hij trouwens ook leuk!

3 jaar geleden

Mijn zoontje vindt alles waar een piercing doorheen zit fijn speelgoed. Ik niet zo 😬 Verder zijn de rammelaars van Trixie favoriet en zijn sambabal. De babygym is ook erg leuk!

3 jaar geleden

Hier is de Koetje boe bal echt een favoriet. Eigenlijk alles waar geluid (lees herrie) uit komt haha

3 jaar geleden

Knisper boekjes, playgro fold and go babygym, playgro loopylinks zijn hier ook echt een grote favoriet. Playgro heeft sowieso hele leuke dingen. Dit soort knuffeltjes van playgro vind ze ook echt fantastisch om mee te spelen. Afschuwelijk lelijk als je het mij vraagt, maar echt een groot succes.

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Knisper boekjes, playgro fold and go babygym, playgro loopylinks zijn hier ...
Jaaa die hebben wij ook, is haar favoriet! 😆

3 jaar geleden

Dit is op het moment het speelgoed waar hij het meeste mee speelt. Knuffel konijn is vooral zijn slaapknuffel. Spiegeltje van het boxkleed is ook een groot succes :) Daarnaast heeft hij ook nog een speelkleed/babygym van Fischer price.

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Knisper boekjes, playgro fold and go babygym, playgro loopylinks zijn hier ...
Ja ze hebben echt hun best gedaan dit soort dingen zo lelijk mogelijk te maken geloof ik 😂 Erg jammer dat ze dat juist zo leuk vinden haha

3 jaar geleden

Ik heb vandaag de Duplo primo tevoorschijn gehaald, echt een aanrader! Wel alleen nog maar tweedehands te krijgen, maar echt leuk spul. Ook mijn peuter was weer enthousiast.

3 jaar geleden

Hier is de rammelaar van oball favoriet en een sleutelring met vissen bijtringen van de action. Maar zeker ook de badboekjes van woezel en pip en superaap (knuffelaap uit het Sophia kinderziekenhuis).