30 Reacties

3 jaar geleden

Van alles wat, maar haar favoriet zijn op het moment dingen waar ze op kan bijten 🤣

3 jaar geleden

Ja ze hebben echt hun best gedaan dit soort dingen zo lelijk mogelijk te ma ...
Dat vind ik nou ook 😅ik heb een super schattige baby gym van de blokker in zachte kleuren en een soort kermis attractie ding (die laatste was bedoeld als extra voor boven als ik de was doe of zo). Helaas staat die kermis attractie nu beneden want daar is ze echt heel lang mee bezig 😂😂

3 jaar geleden

Reactie op Martheke

Dat vind ik nou ook 😅ik heb een super schattige baby gym van de blokker in ...
Oh super jammer 😂 we hebben ook zo'n super lelijke enorme knuffel gekregen met allerlei toeters en bellen eraan. Helaas is die ook echt favoriet 😨😂

3 jaar geleden

Inmiddels alweer 5 maanden geleden dat dit topic is geopend, maar vanuit mij de vraag nu. Welk speelgoed speelt jullie kleintje het liefst mee? Onze dochter is op alles een beetje uitgekeken, ondanks het wisselen af en toe.

3 jaar geleden

Hier heb ik laatst de kringloop geplunderd en houten puzzels, een stapel toren, treinen, blokken en nieuwe kartonnen boekjes gehaald. Hij vindt het heel leuk om alle puzzelstukjes eruit te pakken en kan zich heerlijk vermaken met het omslaan van bladzijden.

3 jaar geleden

Onze kleine speelt veel met: Ringentoren, houten trein van little Dutch, puzzels, boekjes zelf lezen, zoef zoef dieren

3 jaar geleden

Hier is op het moment gewoon een (hard) plastic beker favoriet...

3 jaar geleden

Hamertje tik, stapeltorens/blokken, tuimelring, een simpel flesje met ongekookte macaroni, vtech muziekboekje en een houten loopauto zijn hier op dit moment favoriet!

3 jaar geleden

Onze Zoë speelt nergens meer mee, Ze is de hele dag druk bezig met rondjes rond de bank lopen met haar duwkarretje. Verder is niets meer interessant