30 Reacties

3 jaar geleden

Ja herkenbaar !!gezellig

3 jaar geleden

Ja hier echt 1.5 week hels geweest!! Boos, huilen, geen één seconde alleen willen zijn, moeilijk met eten, ruim 2 uur lang huilend wakker in de nacht. Nu sinds deze week weer gezellig, lekker spelen en lachen en wijzen naar alles en iedereen.

3 jaar geleden

Ja hoor! Overdag is ons ventje heel vrolijk maar wel hangerig (vooral naar mama) hij wordt nu al 1,5/2 week elke nacht huilend wakker. Zodra we hem bij ons nemen is het goed. Wel op de borst want tussen ons in = huilen. Als we hem uiteindelijk weer in zijn bed leggen: huilen. Als we hem een fles geven en dan in zijn eigen bed leggen is het wel goed en slaapt hij goed verder. Mentaal trek ik het gelukkig goed. Lichamelijk heb ik veel pijn in mijn rug/heupen aangezien ik in een kronkel lig als ons zoontje bij me ligt 's nachts 😅 Als het goed is nog 4 dagen 😝

3 jaar geleden

Jaaaaaaa heeeeel herkenbaar! Ik weet niet wat er met mijn lieve kind is gebeurd. Hij is echt moeilijk en de nachten hels! Hij huilde nooit en nu echt krijsen overdag en 's nachts. Ik ben zooooo bang dat dit niet meer over gaat 😖

3 jaar geleden

Herkenbaar op dit moment 🙈

3 jaar geleden

Heel herkenbaar! Zijn humeur kan omslaan als een blad aan een boom. Eten gaat goed, alleen het avond eten is een drama. Boos en weigeren, daarna boos omdat hij niks denkt te krijgen... En die nachten...man man man

3 jaar geleden

Heel herkenbaar, de nachten zijn al een week een ramp hier. Van 8 tot 12u in 1x en daarna huilen en gillen tot 3u daarna slaap mijn zoontje tot 8u. Als iemand tips heeft hoor ik het graag.

3 jaar geleden

En sinds gister ook nog koorts 😱 vandaag 40,1 zo zielig 😭 volgens het gebit schema moet hij nog 1 tandje krijgen voor z'n 1e verjaardag dus ik gok dat die nog even bovenop sprong 7 komt.

3 jaar geleden

Ja hier echt 1.5 week hels geweest!! Boos, huilen, geen één seconde alleen ...
Hoe ben je hiermee om gegaan?

3 jaar geleden

Mijn zoontje moet nog 1 week door in sprong 7 maar het eten is echt een drama momenteel. Hoe gaan jullie daarmee om?

3 jaar geleden

Hier ook sprong 7 én oorontsteking. Echt een uitputtingsslag. Helaas niet veel meer aan te doen dan de sprong weer uit te zitten. #needsleep🥴

3 jaar geleden

Reactie op lynne-24

Hoe ben je hiermee om gegaan?
Proberen positief te blijven, hem te troosten, knuffelen, kletsen, afleiden, spelen, veel wandelen want dan is hij rustig, maar ook veel samen met mijn man doen dus bij een verschrikkelijke nacht om en om er uit en ook veel op de koffie bij opa en oma om alles even te doorbreken, zij vinden het alleen maar leuk voor paar uurtjes en jij het even ademvrijheid....en verder proberen door te komen en maar bedenken dat het voor die kleine allemaal veel vervelender, spannender, moeilijker en lastiger is dat groot worden. Ben zelf ook vaak genoeg gefrustreerd of even geïrriteerd en zelfs verdrietig door de machteloosheid soms maar bovenstaande helpt zeket om het beetje door te komen.

3 jaar geleden

Same here!!! Huilen uit het niets vooral snachs en gister koorts en eet niet veel meer. Vind het zielig want niks helpt 😪

3 jaar geleden

Reactie op YsL

Same here!!! Huilen uit het niets vooral snachs en gister koorts en eet nie ...
Ik denk dat het bbtw tandjes zijn bij mijn kleine

3 jaar geleden

Hier ook! Snel driftig. En de nachten zijn drama. Hoef hem ook niet wakker in bed te leggen want hij krijst alles bij elkaar. Dus in slaap wiegen en in bed leggen om vervolgens huilend wakker te worden. Dan neem ik hem wel bij mij in bed. Maar hij slaapt dan heel onrustig. Daarbovenop komen er nu twee kiezen door. Eten doet hij gelukkig wel heel goed. Maar die buien pfff. Gelukkig is het ook maar weer een fase.

3 jaar geleden

Proberen positief te blijven, hem te troosten, knuffelen, kletsen, afleiden ...
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Wij gaan op moeilijke dagen ook op visite bij familie zodat zij onze zoon even kunnen bezig houden en wij kunnen bijkomen. En in het weekend iedere middag erop uit.. dan gaat de dag sneller, heeft zoon afleiding en dan zodra we thuiskomen eten en naar bed (zoon dan). Het voelt soms echt als de dag doorkomen op moeilijke dagen 😑

3 jaar geleden

Nog mensen in sprong 7? Al 2,5 week een nachtspookje hier! Nu 11 maanden oud. Ze wordt helemaal verward wakker en is dan zo een uur aan het spelen daarna, echt helemaal wakker. Overlevers, zeg aub dat het een fase is 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Charlotte31

Nog mensen in sprong 7? Al 2,5 week een nachtspookje hier! Nu 11 maanden ou ...
Het is een fase 😉 wij hebben ook een paar weken gehad dat het drama was snachts. Sinds ze uit de sprong is slaapt ze weer door en is haar vrolijke zelf. Sprong duurde bij ons weekje of 4

3 jaar geleden

Bij ons is het veel beter sinds een week! Hij slaapt zelfs nog beter dan voor z'n sprong!

3 jaar geleden

Fijn om te zien dat het bij veel al beter gaat. Ons meisje zit er midden in sinds een paar dagen. Driftig overdag om alles en wil alleen maar mama maar eigenlijk ook weer helemaal niet... Ze valt savonds niet meer zelf in slaap en is uren aan het huilen als ze alleen gelaten zou worden( wat ik niet over m'n hart kan verkrijgen dus ik ben snel weer met haar) . Als je haar wil wiegen gaat ze wijzen en de clown uit hangen, slapen ho maar. 😅 Vermoeiend, m'n trucendoos is zowat leeg