85 Reacties
3 jaar geleden
Wij zijn nu net paar dagen uit sprong 6 (dochter van uitgerekende datum 30 mei) .. en ineens weer wereld van verschil. Ze kan in sprongen niet alleen spelen en nu weer hele dagen wel. Ze slaapt veel slechter in de sprongen gaat nu ook weer goed. Echt weer even 4 weken op adem komen voordat we sprong 7 weer in gaan 馃槄馃槄馃槄
3 jaar geleden
Reactie op Vienna37
Nee nog niet. Wat merk je allemaal aan veranderingen in gedrag ?
Ze is overdag gewoon vrolijk, maar doet ineens langere dutjes (is niet erg..x馃榿) Maar 's nachts krijsen, heel vaak wakker worden en niet alleen willen slapen 馃ゴ
3 jaar geleden
Reactie op MamaBB
Eerlijk gezegd weet ik nieteens wat een sprong is en wanneer en ook niet wa ...
https://www.oeiikgroei.nl/mentale-sprong-7/
Hier staat de uitleg 馃槈
3 jaar geleden
Reactie op Lisaas
Yes hier ook... haha ik was 31 mei uitgerekend. En zijn er ook net een week ...
Oh ja dan heb je nog ff. Ik was 9 mei uitgerekend en ze is op 17 mei geboren 馃檪
3 jaar geleden
Ja, ik maak het nu mee. Sinds paar dagen is hij niet te tevreden, wil niet slapen overdag, als ik er niet ben begint ie te krijsen en huilen en eet/drinkt niet goed.
Wat is hij koppig geworden zeg馃檭
Pluspunten: hij knuffelt/omhelst mij en geeft kusjes馃ズ
3 jaar geleden
Jep, hier is onze dame ook begonnen aan sprong 7. Ze is humeurig en gilt veel. Overdag moeite met slapen. Is al een paar dagen zo. Wordt weer een pittige sprong ben ik bang...
3 jaar geleden
Hier normaal nog 8 dagen tot sprong 7. Moeite met eten/drinken na haar middageten (groentenpapje) en raakt moeilijker in slaap s avonds voor de grote slaap. Kan deels gerelateerd zijn dat ze een dag of 2 ziekjes was. Ook wat kribbiger naar de avond toe... anders (nu nog) ok茅.
3 jaar geleden
Jaaaa wij zitten er ook in. Kwart over vijf in de ochtend wakker. En slecht slapen overdag馃様