85 Reacties

3 jaar geleden

Nee nog niet. Wat merk je allemaal aan veranderingen in gedrag ?

3 jaar geleden

Eerlijk gezegd weet ik nieteens wat een sprong is en wanneer en ook niet wat er dan bij de 7e hoort? Kan iemand mij dat uitleggen? Misschien zit ik er wel middenin maar heb dus werkelijk geen idee!

3 jaar geleden

Wij zijn nu net paar dagen uit sprong 6 (dochter van uitgerekende datum 30 mei) .. en ineens weer wereld van verschil. Ze kan in sprongen niet alleen spelen en nu weer hele dagen wel. Ze slaapt veel slechter in de sprongen gaat nu ook weer goed. Echt weer even 4 weken op adem komen voordat we sprong 7 weer in gaan 馃槄馃槄馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Vienna37

Nee nog niet. Wat merk je allemaal aan veranderingen in gedrag ?
Ze is overdag gewoon vrolijk, maar doet ineens langere dutjes (is niet erg..x馃榿) Maar 's nachts krijsen, heel vaak wakker worden en niet alleen willen slapen 馃ゴ

3 jaar geleden

Reactie op RomyAmber

Wij zijn nu net paar dagen uit sprong 6 (dochter van uitgerekende datum 30 ...
Yes hier ook... haha ik was 31 mei uitgerekend. En zijn er ook net een week uit sprong 6. Even opladen tot de volgende!! 馃挭馃槄

3 jaar geleden

Reactie op MamaBB

Eerlijk gezegd weet ik nieteens wat een sprong is en wanneer en ook niet wa ...
https://www.oeiikgroei.nl/mentale-sprong-7/ Hier staat de uitleg 馃槈

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Yes hier ook... haha ik was 31 mei uitgerekend. En zijn er ook net een week ...
Oh ja dan heb je nog ff. Ik was 9 mei uitgerekend en ze is op 17 mei geboren 馃檪

3 jaar geleden

Reactie op BelandaKecil

Oh ja dan heb je nog ff. Ik was 9 mei uitgerekend en ze is op 17 mei gebore ...
Ja vond sprong 6 wel de ergste tot nu toe hoor pfff ook het meest vermoeiende ach als ik sprong 7 in ga ben jij er net uit haha

3 jaar geleden

Reactie op BelandaKecil

Oh ja dan heb je nog ff. Ik was 9 mei uitgerekend en ze is op 17 mei gebore ...
Same! We beginnen dan nu volgens de app :) genieten :)

3 jaar geleden

Ja, ik maak het nu mee. Sinds paar dagen is hij niet te tevreden, wil niet slapen overdag, als ik er niet ben begint ie te krijsen en huilen en eet/drinkt niet goed. Wat is hij koppig geworden zeg馃檭 Pluspunten: hij knuffelt/omhelst mij en geeft kusjes馃ズ

3 jaar geleden

Ik heb nog nooit een sprongetje bemerkt 馃し

3 jaar geleden

Jep, hier is onze dame ook begonnen aan sprong 7. Ze is humeurig en gilt veel. Overdag moeite met slapen. Is al een paar dagen zo. Wordt weer een pittige sprong ben ik bang...

3 jaar geleden

Hier normaal nog 8 dagen tot sprong 7. Moeite met eten/drinken na haar middageten (groentenpapje) en raakt moeilijker in slaap s avonds voor de grote slaap. Kan deels gerelateerd zijn dat ze een dag of 2 ziekjes was. Ook wat kribbiger naar de avond toe... anders (nu nog) ok茅.

3 jaar geleden

Ja hoor! Ook wij melden ons. Was net blij dat hij doorsliep.. helaas duizend keer wakker, huilen totdat de buren komen komen en alleen te stoppen met melk馃檭

3 jaar geleden

Ik geloof dat wij er ook aan moeten geloven.. wilt overdag zijn flessen niet meer (herkenbaar?). Nu 2 nachten op 23:00/0:00 wakker en helemaal overstuur en niks is goed! Dacht bijna dat er wat compleet mis was met hem maar zodra die Bumba zag was het weer helemaal over 馃槄

3 jaar geleden

Nu ben ik er.. Vandaag sprong 7.. Klopt wel Minder eten en drinken..馃槪 Ik was uitgerekend op 17Mei En bevallen op 27Mei

3 jaar geleden

Reactie op xfennn

Ik geloof dat wij er ook aan moeten geloven.. wilt overdag zijn flessen nie ...
Herkenbaar!

3 jaar geleden

Bij mij staat er nog 10 dagen, maar heb het gevoel dat het nu al begint. Gillen joh, snel boos, 鈥榮 nachts wakker, valt pas weer in slaap als ik dr bij me neem.

3 jaar geleden

Reactie op lentje

Bij mij staat er nog 10 dagen, maar heb het gevoel dat het nu al begint. Gi ...
Hier ook nog 10 dagen maar volgens mij zitten we er een paar dagen in. Onrustig, gillen, huilerig slecht slapen.

3 jaar geleden

Jaaaa wij zitten er ook in. Kwart over vijf in de ochtend wakker. En slecht slapen overdag馃様