85 Reacties
3 jaar geleden
Wij ook.. paar keer heel vroeg wakker en vooral overdag pfoeee. Heel boos en drammerig, veel huilen (krijsen 😅) en ze kan zich totaal niet vermaken. Eten ging tot nu toe altijd makkelijk maar nu opeens niet meer en ze zet het op een krijsen als we niet in haar buurt zijn. Zelfs haar op schoot nemen of in de draagzak lijkt niet goed, ze wil het liefst de hele dag op mijn arm door het huis gewandeld worden en geëntertaind worden. Nou is ze ook nog steeds wat verkouden maar iets in me zegt dat het ook een sprong is...
3 jaar geleden
Reactie op sara2020
Slapen gaat hier juist voortreffelijk. Jammer niet als hij in bed wordt gel ...
Ja dat herken ik wel! Ondanks de dwarsheid overdag totaal geen verzet tegen de slaapjes of inslapen savonds. Ze blijven hier vaak 45 min maar dat hoort gewoon bij haar, alleen de laatste nachten wordt ze wel vaak rond 5 uur even wakker. Lukt haar soms wel gewoon zelf weer in slaap te vallen.
3 jaar geleden
Hier hebben we de donderwolk icm de zesde ziekte. Oh ik kan m'n lol niet op...😭
3 jaar geleden
Vrolijk is ze wel, maar af en toe ineens heel boos/verdrietig en ontzettend dwars.
Slapen gaat inderdaad prima👍🏼
Ze lijkt soms echt dankbaar dat ze naar bed mag haha
3 jaar geleden
Reactie op duomil
Eet jullie kindje ook ineens erg weinig? Na een paar hapjes begint hij te d ...
Yep... En jij hebt ook weer nachtdienst zie ik?🥴
3 jaar geleden
Pff nou nu weigert ze afgelopen week haar tweede slaapje. Gisteren was ze vanaf 11 uur wakker tot de avond 😭. Nu zelfde riedeltje maar dan vanaf half 11.. ze slaapt in de ochtend rond 9.15, nooit langer dan 75 minuten, vaak ook maar 45.. dat lijkt me dus niet het probleem. In de ochtend is ze juist wel vaak moe dus gaat ze ongeveer 2 uur na wakker worden voor haar eerste slaapje. Het 2-3-4 ritme werkte top maar nu dus opeens niet meer 🧐
3 jaar geleden
Reactie op SRD_1990
Pff nou nu weigert ze afgelopen week haar tweede slaapje. Gisteren was ze v ...
Ik heb geprobeerd bij mijn zoontje heeft wel geholpen om hem pas rond 10.30-10.45 in bed te doen ookal wordt hij 07.00 wakker 😁 en dan de tweede slaapje rond 15.30-16.00. Misschien een idee?
3 jaar geleden
Ohhh dat trekt ze echt niet ben ik bang en na 4 uur op bed lijkt sowieso nooit te werken bij ons.. derde slaapje was toen dat nog aan de orde was daarom altijd een ramp maar kan wel eens 9:45 proberen misschien infrrdaad. Gister bij de opvang lag ze er pas 10;15 in eerste slaapje maar wilde ze de tweede alsnog niet doen. Snap er niks meer van..
3 jaar geleden
Reactie op SRD_1990
Ohhh dat trekt ze echt niet ben ik bang en na 4 uur op bed lijkt sowieso no ...
Hier de slaapjes weer korter op elkaar gedaan en nu doethij er drie. Max 2, 5 u wakkertijd tijdens sprong. Dan gaat het beter hier.zoveel te verwerken, te lang wakker is helemaal niet slapen..