85 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op SRD_1990

Ik ben ook blij herkenning te vinden haha. Lees vooral allerlei rampverhale ...
Haha indd ookal gun je het niemand 😂 ik heb ook altijd op de topic nachtdienst gezeten met paar mama’s die we echt slapeloze nachten hebben gehad. Ik vond het zo een fijne idee dat ik gewoon kon berichten naar anderen waarvan ik weet die het zelfde oo dat moment meemaken😅 Ik vind deze sprong denk ik toch het heftigste wat er is gebeurd afgelopen jaar 😂

3 jaar geleden

Reactie op duomil

Haha indd ookal gun je het niemand 😂 ik heb ook altijd op de topic nachtdi ...
Zeg dat wel.. inmiddels zijn hier de dutjes overdag ook drama, wil ze niet verschoond worden en zitten we midden in haar uitprobeer-fase. Pff.......

3 jaar geleden

Vannacht DRAMA. Zoontje is van 27-05. Van 00:00-03:15 bezig geweest met mijn zoontje. Eerder op de avond ook al twee keer verdrietig / speen brengen. Verdrietig, troosten, in slaap helpen, wegleggen en weer wakker worden na 10 min.. Om 03:15 uur maar in de draagdoek gedaan en zittend proberen te slapen. Voor het eerst in 9,5 maand dat hij bij ons geslapen heeft. Meneertje heeft oke geslapen maar licht. Dus bij elke draai of kriebel was ik wakker. Oftewel.. na 00:00 nog maar max 1 uurtje geslapen. Manlief had wel beter geslapen dus die had de vroege shift. Kon ik nog even een uurtje slapen. Nog nooit zo heftig gehad! Zelfs niet tot hij snotverkouden was.

3 jaar geleden

Echt zeg... Wat een heftige sprong deze! Tot nu toe nog nooit zo vermoeid geweest 😫 ze leert veel bij, lacht veel, knuffelt graag,... maar dat slapen ‘s avonds en ‘s nachts! 🤦‍♀️ al 3 nachten op rij is juffrouw wakker tussen 22.45-00.45u. Gezellig als je zelf net wilt gaan slapen. Ging wel vlot in bed en in slaap. Vanavond ander thema: “Ik wil maar niet in slaap vallen! Ook al ben ik reeds 4u wakker.” Dat het maar snel over gaat, ik wil ook weer wat slapen! Maar een 3-tal weken meer te gaan 😅

3 jaar geleden

Gaan jullie mee?

3 jaar geleden

Gaan jullie mee?
Jaaaa!

3 jaar geleden

Even wat moed voor anderen.. We hebben gewoon 2 rustige avonden en nachten gehad! Ook was ze gisteren veel rustiger. Haar humeur sloeg veel minder om. Gewoon niet gehuild. Volgens de app zitten we pas volgende week in de donderwolk dus ik juich niet te vroeg maar alle goede dagen zijn meegenomen 😂🤭

3 jaar geleden

Gaan jullie mee?
Graag!😂

VRIEND

3 jaar geleden

Ja hier ook in sprong 7... in de avond over actief niet willen slapen en alleen maar rollen en bewegen.

3 jaar geleden

Hier is het ook midden in sprong en tandjes dus feestje 🍾

3 jaar geleden

İk zie vandaag dat ze boven tandjes eruit zijn gekomen!!! Hopen op een goeie nachtrusr vandaag 🙃

3 jaar geleden

Hier ook paar dagen eerder dan dr app. Slechter eten, kort lontje, huilen als ik even weg loop, vroeg wakker, moeilijker inslapen. Ach deze duurt maar 5 weken toch....hahahaha l😅😅

3 jaar geleden

Gaan jullie mee?
Haha deze is leuk

3 jaar geleden

Hoe gaat het bij jullie? Nog overleefd? 😂

3 jaar geleden

Reactie op duomil

Hoe gaat het bij jullie? Nog overleefd? 😂
Het gaat inmiddels beter gelukkig 😁 Ze kan weer lachen en normaal eten, slapen en spelen🥳

3 jaar geleden

Reactie op BelandaKecil

Het gaat inmiddels beter gelukkig 😁 Ze kan weer lachen en normaal eten, sl ...
Ik ga er nu in sinds een week hahahaha

3 jaar geleden

Reactie op duomil

Hoe gaat het bij jullie? Nog overleefd? 😂
Haha ik ben er ook weer! Ik geef plots weer nachtvoedingen. Gotta love this, anders is het huis te klein. Dan ligt hij nog wel hele nachten te mekkeren maar krijst hij iig niet meer! Hoe is het bij jou?

3 jaar geleden

Wij hebben echt al weken drama-nachten hier. Rond 4 uur, half 5 wakker en gillen tot iemand komt. Met moeite in slaap krijgen, de kamer uit sluipen en vervolgens is hij toch binnen 10min weer wakker. Bij ons in bed halen, zit ie gewoon vrolijk te spelen en kletsen en valt pas na een uur of zo in slaap. Zelf in slaap vallen overdag ook drama... Soms ook van 1-3 uur wakker... Ik ben op. Ik ben zit niet helemaal in die sprongetjes en zo, maaaaar.... Ons zoontje ging vandaag voor het eerst kruipen! En ze zeggen dat ze na de sprong altijd iets nieuws kunnen, toch?! Dus is het dan nu per direct alsjeblieft over met die ellendige nachten? Want hij kan iets nieuws, dus uit de sprong! Toch? Atoeoeoe? Ik wil weer even een paar nachten wat meer uurtjes slapen....🤪😴

3 jaar geleden

Reactie op Summer2020

Haha ik ben er ook weer! Ik geef plots weer nachtvoedingen. Gotta love this ...
Hahahaha welcome back😂 we blijven maar bezig he.. Hier ook nachtvoedingen! Eerst kwam hij er 2x voor ben toen die gaan verminderen en gaf hem de tweede 90 maar dus ineens wou hij die niet meer. Nu 1x nachtvoeding maar tot dat ze flesje aankomt ohohohhhhh hij gilt alles bij elkaar!!🙃 Heb gezien dat boventandjes 1 eruit is en andere onderweg😂

3 jaar geleden

Elke ochtend 05u wakker.. 😭