26 Reacties

3 jaar geleden

Hi, Deels herkenbaar. Onze zoon van 8 mei heeft ook drift buien. Als bv de vaatwasser dicht gaat en hij staat er bij gaat hij spartelend op de grond liggen mokken 🙊 Er komt rond 12 maanden ook een slaapregressie aan dus dit kan ook het slapen beïnvloeden. Sterkte!

3 jaar geleden

Dank je hij laat echt merken wat wel wat niet nu ook hij wil hem optrekken dat lukt niet wordt hij echt kwaad met alles gooien lijkt of hij wil tonen hoe ver hij kan gaan vaak is hij dan heel rustig en dan ineens heel heftig grappig dat ik zelf niet meer kan volgen

3 jaar geleden

Ja hier ook! 24 mei 1 jaar, maar de slaapregressie is er volop. En idd meer frustratie dan eerst maar niet heel Heftig

3 jaar geleden

Die van ons nu ook een jaar ze ligt nu langer in bed te kletsen voordat ze in slaap valt als voorheen, verder eet ze ook minder goed 🤣 maar ze is wel super lief en zwaait en lacht naar iedereen

3 jaar geleden

Wij zijn alweer een paar uur wakker, jullie? 😬😖 Pfft goed begin van de sprong

3 jaar geleden

Haha hier ook met de vaatwasser

3 jaar geleden

Bij mij nu minder eten maatwerk vrij actief veel spelen en roepen

3 jaar geleden

Wij zijn alweer een paar uur wakker, jullie? 😬😖 Pfft goed begin van de sp ...
Wij waren ook van de partij. Vanaf 0045 was het feest tot in de ochtend. Ze kon alleen op mij slapen🙃

3 jaar geleden

Al 100 keer krijsend wakker geworden, niks is goed op mama/papa slapen niet tussen in niet, in eigen bed wilt hij niet😫 hij valt effe in slaap als je wiegt na half uurtje in bed kunnen we alweer opnieuw beginnen. Hoe lang duurt deze sprong ook alweer 😬😓

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Al 100 keer krijsend wakker geworden, niks is goed op mama/papa slapen niet ...
Verschrikkelijk he... hier precies net zo. Ben helemaal gesloopt🥱😴

3 jaar geleden

Bij mij is het meer driftbuien Hij is wel moe duurd iets langer voor inslapen maar dat lukt redelijk nog en zijn eten is een pak minder goed. . Moet er constant mee bezig zijn maar gelukkig is dit weer een fase daarna weer mooi resultaat van nieuwigheden 🥰🥰🥰🥰🥰

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Al 100 keer krijsend wakker geworden, niks is goed op mama/papa slapen niet ...
same. Al twee weken, en het lijkt alleen maar erger te worden

3 jaar geleden

Wat een sprong zeg, niet alleen nachten drama maar nu ook de slaapjes overdag. Wil alleen op mij liggen op z'n buik, niet slapen maar helemaal tegen me vast geplakt, handjes stijf om m'n mouwen geklemd. Hij lijkt wel bang, ligt gewoon te staren. Hoe kunnen we ze helpen met deze sprong?

3 jaar geleden

Zoveelste gebroken nacht alweer😓 overdag gaan zijn slaapjes zo goed dat mijn man nu elke keer roept laat hem overdag niet slapen mischien wilt hij daarom in de nacht niet meer slapen. Ik weet het ook echt niet meer. Hoop zo dat het zsm. voorbij is.

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Zoveelste gebroken nacht alweer😓 overdag gaan zijn slaapjes zo goed dat mi ...
Je man heeft er wel een punt 🙈, te veel overdag slapen kan de slaap in de nacht beïnvloeden, maar is altijd lastig te beoordelen als ze in een sprong of slaapregressie zitten! Ik vind het ook lastig want denk altijd van dan heeft ze toch weer geslapen, om ook weer oververmoeidheid te voorkomen.

3 jaar geleden

Reactie op Joyceg

Je man heeft er wel een punt 🙈, te veel overdag slapen kan de slaap in de ...
Hij slaapt in totaal overdag 3 uurtjes zou dat dan toch te veel zijn🤭 hij wordt rond 15:00 wakker van zijn middag slaapje en dan om half 8 naar bed. Ging altijd goed. Mischien toe aan 1 slaapje overdag🤷‍♀️

3 jaar geleden

Nee 3 uur zou je zeggen opzich nog prima. 1 slaapje is echt nog te vroeg, dat is meestal pas tussen de 15 en 18 maanden. Zo moeilijk met de Kids! Misschien toch even aankijken, sprong en slaapregressie kunnen wel 6 weken duren. Hier afgelopen periode allemaal extreem vroeg wakker en na 2 weekjes gaat het gelukkig al weer iets beter. Middagslaapje gingen toen ook slecht en nu ook weer wat beter.

3 jaar geleden

Reactie op Joyceg

Nee 3 uur zou je zeggen opzich nog prima. 1 slaapje is echt nog te vroeg, ...
Nou nog een tijdje volhouden dan we zitten er net 1 week in. De 4 maanden slaapregressie duurde ook heel lang en was ook echt een drama.

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Nou nog een tijdje volhouden dan we zitten er net 1 week in. De 4 maanden s ...
Nog even volhouden inderdaad! 4 maanden was echt verschrikkelijk!

3 jaar geleden

Hey mama’s hebben jullie kleintje ook dat ze bij deze sprong ook minder eten 🥘 hier is het echt in fase Dan wel dan niet. Maar wel heel levendig. Spelen is meer het dingetje dan eten pfff