2 Reacties

3 jaar geleden

Ik herken dit deels zeker! Ben niet van die sprongen dus hoe hij daarin zit weet ik niet. Vooral het stukje als hij zijn zin niet krijgt. Laatst gooide hij aan tafel zijn volle munchkin beker dwars over de tafel. Twee bekers melk en water over alle spullen en op de grond... Wij hebben ook een meisje van 4 jaar en ik herken het niet in die mate van haar... Uit mijn omgeving roept iedereen 'dat zijn de jongetjes'. Hij hangt ook veel aan mij. Als ik even naar de keuken loop of zo, zet ie het op een brullen.... Slapen overdag gaat nog, avonden zijn juist lastiger ineens bij ons. Dan komt hij moeilijk/niet zelf in slaap. En hij is ook weer wat meer wakker 's nachts. Deze nacht was goed, nacht daarvoor was ik van 3-4:30 uur met hem bezig... Helaas geen tips voor je. Maar als die er zijn ,houd ik me aanbevolen :-)

3 jaar geleden

Slapen is hier altijd drama, maar ik herken wel het driftige. Mijn dochter gooit haarzelf op de grond als ze haar zin niet krijgt en idd gillen/ schreeuwen huilen. Oudste had dit ook. Als je haar op tilt dan worstelt ze zichzelf ook los, slaan met handen en voeten. Wat betreft dat autostoeltje, hier ook. De oudste had dit wel veel erger, dit kreeg je er gewoon niet in zo stribbelde ze tegen. Bij mijn jongste lukt het nog om de arm/hand tegen haar borst te doen. Ik heb niet echt tips helaas.