9 Reacties

3 jaar geleden

Hoi hoi, mijn dochter is ook 10 maanden en wil inderdaad ook alleen maar vast gehouden worden, als ik of mijn man even uit het zicht zijn zet ze het op een huilen en ook de nachtvoeding is weer begonnen 2x in de nacht. Ik denk en hoop dat dit een sprong is. Ik wens je veel sterkte het kan inderdaad soms veel zijn. 🍀

3 jaar geleden

Ja mijn zoon heeft hetzelfde 😝 maar blijf sterk en bied hem wat hij nodig heeft👶klein dropje

3 jaar geleden

Heeft hij rode billen? Harde ontlasting? Koorts of verhoging? Verdikt tandvlees? Het lijkt op een sprong maar mijn dochtertje heeft deze dingen ook als er een tandje aankomt

3 jaar geleden

Heeft hij rode billen? Harde ontlasting? Koorts of verhoging? Verdikt tandv ...
Nee geen van dit alles, als ik het zo lees dan kan het bijna niet anders zijn dan de sprong 🤦‍♀️

3 jaar geleden

Ik kan alleen maar zeggen. HERKENBAAR! alsof je dit over mijn zoontje van 11 maanden schrijft. Hou vol!😘

3 jaar geleden

Reactie op DewiLax88

Ik kan alleen maar zeggen. HERKENBAAR! alsof je dit over mijn zoontje van 1 ...
Fijn dat er herkenning is, doet me goed ❤️

3 jaar geleden

Il wil trouwens melden dat dit binnen een paar weken juist beter zal worden. Mijn zoontje is volgende week 11 maanden hij eet en drinkt opeens goed. Maar hij kan met zijn ogen al zien of hij het lekker zal vinden .. zijn monf gaat soms niet open hoor🤣🤣

3 jaar geleden

Hoi, hier ook herkenbaar. ze is op zich wel vrolijk (niet altijd hoor) maar wat slapen betreft.. oei had het in de newborn fase nog makkelijker dan nu. Eerst was het na dr flesje meteen oogjes dicht, maar nu ben ik telkens dik een uur bezig met haar in slaap krijgen, wiegen, en dan wilt ze ook niet meer in haar eigen bed. Wordt daarnaast ook nog vroeg wakker half 6 ofzo. Dus ja, herkenbaar haha 🥴