8 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje doet dit ook. Wanneer hij blijft opstaan als ik hem net in bed heb gelegd, leg ik hem zachtjes terug nog voordat hij kan gaan staan en zeg je mag lekker gaan slapen. Na een keer of drie dit doen blijft hij liggen en gaat hij slapen.

3 jaar geleden

Lakentje van fedde&kees. Ons zoontje valt direct in slaap door de geborgenheid en gaat dus niet 'spelen' voor het slapen gaan.

VRIEND

3 jaar geleden

Ja hier ook zo! Ik laat het een paar keer toe om hem uit te laten razen en daarna leg ik hem terug voordat hij staat.

3 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem, ik wieg hem in mijn armen in slaap ( eerste 10 min een struggeling 😅) eenmaal dat hij dan 5 min zijn oogjes dicht heeft dan leg ik hem in bed. Werkt tot nu toe al iedere keer. 🥰

3 jaar geleden

Aaaaaah..... hier ook een wel eventjes geduurd. Ik heb hem wat te spelen gegeven en ben de boven wat gaan rommelen/opruimen. Tussendoor steeds weer helpen met zakken en het speelgoed aangereikt. Op een gegeven moment werd hij meer moe, dat ik hem kon instoppen. En ging hij slapen. Dit ritueel heeft een 2 weekjes geduurd en nu kan hij zelf tot liggen komen en dus zelf in slaap vallen of rustig liggen. Kom ik later terug om hem in te stoppen. :)

3 jaar geleden

Hier ook...en zoontje wordt er echt niet rustiger op als ik hem weer neerleg. Hij wordt dan echt boos. Komt er helaas op neer dat we hem nu vaak in slaap wiegen. Echt balen, want hij kon een tijdje zelf in slaap vallen, maar nu niet meer. Ook geen tips helaas😬

3 jaar geleden

Hier hetzelfde gehad, we hebben echt geprobeerd te leren om zelf weer te gaan zitten door overdag telkens speeltjes naast hem op de grond te leggen. Geen idee of we hem het geleerd hebben of dat hij het zonder ook had geleerd, maar daardoor kan hij in ieder geval zelf weer gaan liggen nu in bed. Wij laten hem ook vaak even aanrommelen en na 10/15 minuten leggen we hem dan zelf neer, speen weer in en dan kamer uit. Werkt soms, soms ook niet

3 jaar geleden

We zijn inmiddels een paar dagen verder en heb gemerkt dat als ze gaat staan de tactiek om haar even 10min haar gang te laten gaan en dan weer opnieuw neer te leggen wel het beste werkt. Maar het lijkt er ook op dat als ze moe genoeg is, ze wel blijft liggen. Dus het blijft hier ook een beetje zoeken naar het perfecte moment om haar neer te leggen 😅 Succes allemaal 😆