10 Reacties

2 jaar geleden

Verf in een zipzak doen en dan daar mee voelen en 'tekenen'. Zwembroek aan en in de badkamer met een bak water spelen. Duplo of andere blokken op de grond en bouwen maar.

2 jaar geleden

Verven, kleien, stickers plakken, krijten (dik krijt) Rollen en gooien met een bal. Een binnen fietsje. Een pikler driehoek met glijbaan. Puzzels maken. Een grote doos (gaten in maken waar je bijvoorbeeld ballen door heen kunt duwen). Een tent maken. Boekjes lezen. Van die gekleurde raggen. (Samen vormen maken) Ik heb een speelkast ingericht. staat in de woonkamer (alles op kindhoogte). Hierin staan bakjes met verschillende items (bakjes (ikea), bekers (ikea), ballen, autootjes etc. Ik verander de inhoud van de bakjes regelmatig om het leuk te houden. Hier wordt ook veel gedaan met blokken en duplo.

2 jaar geleden

Stoepkrijten tekenen met potloden spelen met wol , tafel helpen dekken, dansen op muziek , de poppen en haar aapje een baby born flesje geven , samen winkelen 馃お een boek pakken en vragen stellen over de plaatjes die ze zien

2 jaar geleden

Zandbak of nog beter: zandbak met modderkeuken.

2 jaar geleden

Een tentje bouwen 馃槉

2 jaar geleden

Mijn dochter is 1,5 en ik zit aan het eind van me 2e zwangerschap dus we doen het hier ook rustig aan. Mijn meisje is dol op bouwen met duplo ze komt de blokjes bij mij op de bank brengen en ik zeg welke kleur ze heeft gegeven dat vind ze al erg leuk en daarna gaan we met de blokjes bouwen. En moedertje spelen met de poppen is erg leuk of de was doen. Ze heeft haar eigen droogrekje waar ze dan ook dingen aan mag hangen.

2 jaar geleden

Op een spiegel scheerschuim spuiten en dan lekker met de handen kliederen. Heel stimulerend Wel opletten dat ze er niet van eten. Scheerschuim vlekt niet.

2 jaar geleden

Reactie op MF088

Op een spiegel scheerschuim spuiten en dan lekker met de handen kliederen. ...
Dit kan je ook met slagroom doen, questie van in de mond steken is geen probleem

2 jaar geleden

Reactie op kikiidelhaye

Dit kan je ook met slagroom doen, questie van in de mond steken is geen pro ...
Ik denk dat slagroom juist uitnodigt tot eten, niet alle ouders willen dat. Mijn dochter heeft overigens nog geen likje van de scheerschuim genomen, dus t valt mee !

2 jaar geleden

Leuke dingen allemaal! Ik ga binnenkort maar weer eens creatieve dingen proberen. Vingerverf was mwah tot nu toe, net als krijtjes. Wat wij zoal doen binnen (los van echt speelgoed) is voorlezen, stoeien op het bed, pakkertje, samen acrobatisch doen op de mat, zingen, tunnels en huisjes bouwen, dozen stapelen