46 Reacties

3 jaar geleden

Wij gebruiken de broekjes van Woezel en Pip van Etos. Zitten heel goed aan, niet te los aan z'n dunne beentjes en bijna altijd droog in de ochtend. Wij hebben ook een woeler en buikslaper

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hebben bon bebe... tot nu toe steeds droog en ook een buikslaper hier!

3 jaar geleden

Pampers harmonie zijn de enige luiers die onze buikslaper droog houden na een hele nacht.

3 jaar geleden

Al eens de luiers andersom geprobeerd? Voor de nacht.

3 jaar geleden

Wij hebben ook de etos luiers, het is ook een buikslaper. Hij draagt maatje 4 & hadden ook dit probleem. Nu kopen we de “4+ maxi” luiers van etos voor snachts en geen lekjes meer!

3 jaar geleden

Wij hebben hetzelfde probleem. Helaas werkt bij ons geen enkele luier om hem droog te houden van ongeveer 19:00 uur tm de volgende ochtend. Wij verschijnen hem dus voordat wij gaan slapen...😔

3 jaar geleden

Overdag draagt ze hier gewoon kruidvat luiers, maar voor de nacht gebruiken we de pampers babydry luierbroekjes. Ons dochtertje slaapt ook op haar buik, met haar billen de lucht in, en bij alle luiers die we hiervoor probeerde werd ze wakker met een nat buikje...

3 jaar geleden

Overdag Kruidvat en 's nachts pampers baby dry Voor ons kindje werkt het prima en zelf tevreden mee Ik denk het er ook aan ligt hoeveel je kindje plast 's nachts

3 jaar geleden

Hier ook! Kruidvat luiers. Die zitten echt super, geen last van door lekken en qua prijs zijn ze stukken goedkoper dan die van de pampers

3 jaar geleden

Wasbare luiers van totsbots🥰

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Kruidvat luiers stonken hier geel erg naar urine. 1 druppeltje en ik kon he ...
Ik vond die ook snel 'stinken' ondanks dat er indd maar iets plas in zat... Ik ben nu overgestapt naar pamper en snachts huggies! Helemaal te vrede.

3 jaar geleden

Ohja en bonbebe sinds kort voor overdag ook top!

3 jaar geleden

Overdag Etos en ‘s nachts een baby dry luier en daar overheen een pampers broekje

3 jaar geleden

Reactie op lennypiepje

Wasbare luiers van totsbots🥰
Die hebben wij ook, heel fijn! Naast lekker duurzaam, ook nog eens fijn voor de portemonnee. 😉

3 jaar geleden

Reactie op sannewal

Die hebben wij ook, heel fijn! Naast lekker duurzaam, ook nog eens fijn voo ...
Ja en nooit doorlekken 😁

3 jaar geleden

Wij gebruiken het merk pampers dry en tot nu toe geen ene probleem met door lekken👌🏼

3 jaar geleden

Reactie op Ishainely

Wij gebruiken het merk pampers dry en tot nu toe geen ene probleem met door ...
Wij ook het werkt heel goed

3 jaar geleden

Ik heb vanaf haar geboorte kruitvat gebruikt nooit doorgelekt en zelden uitslag , Pampers en nog wat andere merken geprobeerd.. gelijk uitslag.. moet eerlijk zeggen dat ze wel een beetje gaan ‘ruiken’ als ze ze net iets langer om heeft en echt vol zitten.. maar heb liever dat de luiers een beetje ruiken dan dat ze uitslag krijgt of doorlekt..

3 jaar geleden

Wij gebruiken altijd Huggies, nog nooit doorgelekt. Zoontje is inmiddels 1jaar

3 jaar geleden

Pampers Harmonie in alle vormen en maten! Vind het echt een top luier 👍