13 Reacties

3 jaar geleden

Ben ook benieuwd!

3 jaar geleden

Misschien concurrentie voor dit forum als we daar verder gaan kletsen, haha? Nee heb geen idee. Wel jammer idd!

3 jaar geleden

Wat raar dat niemand hier antwoord op kan geven terwijl dat andere topic binnen 24 uur was verwijderd 😅

3 jaar geleden

Ik vind het beleid van deze app soms zo vaag! Ze hebben laatst een topic gesloten omdat ze vinden dat mensen zich moeten kunnen uiten omtrent bepaalde situaties, maar dat dat meisje haar gevoel uitte was niet de bedoeling? Ze sluiten topics omdat er teveel mensen hetzelfde openen, maar vervolgens zijn er genoeg van die topics die wel geopend blijven ( half werk leveren noem ik zoiets) Als het gaat over WhatsApp, Clubhouse etc dan zijn ze er als meteen bij om vervolgens die topic te verwijderen. Vele reacties van mensen worden zomaar verwijderd, je kan op hun moderator topic geen reacties plaatsen. Vreselijk beleid

3 jaar geleden

Ik vind het beleid van deze app soms zo vaag! Ze hebben laatst een topic ge ...
Hm heel vreemd! Straks wordt deze ook nog verwijderd 😂. Ik snap enigszins wel dat topic’s/reacties met privé gegevens verwijderd worden. En dan heb ik het over telefoonnummers en dergelijke. Maar clubhouse?! 😂 ik gebruik niet eens mijn volledige naam daar. Vind het dan wel raar dat dat topic zomaar verwijderd wordt zonder enige onderbouwing over waarom dat zo is. Zou wel zo netjes zijn denk ik.

3 jaar geleden

Ik denk dat ze zoiets als Clubhouse beter meteen kunnen omarmen en kunnen inzetten als een kans. Hoe mooi zou t zijn daar een eigen club te hosten met toffe druk bezochte rooms? Dat brengt mensen vanzelf weer naar het eigen platform.

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Hm heel vreemd! Straks wordt deze ook nog verwijderd 😂. Ik snap enigszins ...
Dit dus! Helemaal met je eens. Ik mis tekst en uitleg.

3 jaar geleden

Reactie op Wauwie

Ik denk dat ze zoiets als Clubhouse beter meteen kunnen omarmen en kunnen i ...
Zo zie ik het ook. Deze app en dit forum zijn zo waardevol voor veel moeders. Ik denk dat Clubhouse een mooie aanvulling zal zijn op de onderwerpen hier. Af en toe Live met elkaar sparren over gemeenschappelijke onderwerpen zal een verrijking zijn. Maar goed, je moet ervoor openstaan

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Hm heel vreemd! Straks wordt deze ook nog verwijderd 😂. Ik snap enigszins ...
We deelden geen telefoonnummers, we deelden gewoon Facebook namen en wat we vanaf daar doen gaat 24 baby toch niet aan? Ik vind dit gewoon vreemd

3 jaar geleden

Dit dus! Helemaal met je eens. Ik mis tekst en uitleg.
24baby zou een stuk beter forum zijn, als ze wat meer zouden doen met de gegeven feedback.. het mist aan allerlei kanten nog van alles

3 jaar geleden

Ik zou het even vragen in het algemene feedback en suggesties app topic. Dan krijg je vast snel reactie!

3 jaar geleden

We deelden geen telefoonnummers, we deelden gewoon Facebook namen en wat we ...
Nee, dat is precies mijn punt! Maar omdat het in jouw bericht, waar ik op reageerde, over whatsapp haakte ik daarop in haha. En dan nog is dat iedereen zijn eigen keuze vind ik. Ik ben het helemaal met je eens hoor!

3 jaar geleden

Hoi allemaal! Excuus voor de late reactie. Er worden duizenden topics per dag aan gemaakt. Die kunnen we niet allemaal zien. De topics die gerapporteerd worden zien we daardoor het beste. Als een topic dus snel gesloten wordt of verwijderd, is dit een topic dat gerapporteerd is door andere forumleden. En soms zien we iets per toeval. Over het verwijderde topic: het is helaas niet toegestaan om vanuit hier facebookgroepen en appgroepen aan te maken. Ook is het niet toegestaan om persoonlijke gegevens te delen of gegevens naar andere apps. We hebben hier in het verleden vervelende ervaringen mee, waaronder oplichting en stalking. We doen dit dus niet om jullie te pesten, maar om jullie te beschermen. Dit staat ook in onze gedragsregels waar jullie mee akkoord zijn gegaan bij het downloaden van de app: https://www.24baby.nl/zwanger/community/gedragsregels-forum/ Daarnaast willen veel mensen later toch niet dat hun gegevens openbaar staan, en vragen om het als nog te verwijderen. Dit kost ons veel tijd en dat willen we voorkomen. Omdat de behoefte aan contact groot is, hebben we een tijdje geleden besloten dat het uitwisselen van instagramaccounts wel is toegestaan. De meeste mensen gebruiken daarop een schermnaam en het oplichten van mensen op grotere schaal (zoals in groepen) is daar lastiger. Voor nu zijn alle andere apps en gegevens niet toegestaan om bovenstaande redenen. We verwijderen verder nooit zomaar reacties, alleen als deze in strijd zijn met bovenstaande gedragsregels. We lichten altijd toe waarom reacties zijn verwijderd. Voor vragen aan moderators kan je het beste terecht op plek die daarvoor is gereserveerd op het forum, namelijk op het algemene forum in de categorie algemeen -> vragen aan moderator. Daar kijken wij dagelijks naar dit soort vragen. Of je kan contact opnemen via info@24baby.nl Ik zal voor nu dit topic sluiten, omdat het niet helemaal op deze plek op het forum hoort. Voor verdere vragen en feedback kunnen jullie altijd terecht bij algemeen -> moderatorvragen / feedback. Groetjes, Roos