55 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Hier nog een trotse papa en mama Ons zoontje ging net voor het eerst zelf op zijn buik draaien en hoofdje goed draaien en ook weer terug op rug En dat voor de eerste keer wat zijn we trots op ons ventje 馃グ bijna 8maanden

3 jaar geleden

Whoow wat goed!!! Ik had vandaag ook zo'n momentje. Ik heb een placemat gekocht die (vraag me niet hoe) aan de tafel vast plakt. Je draait er dan een bijpassend bord op en mijn kleine kan niet meer z'n bord op de grond gooien. Daar zit dan een klein mannetje in z'n stoel aan tafel zelf z'n bordje leeg te eten. 馃グ馃グ馃グ Ik was super trots toen de ene naar de andere hap naar binnen ging. Wat kun je als moeder dan toch genieten van de kleine dingen. 馃ぉ馃ぉ

3 jaar geleden

Zo knap!! Onze dochter kan zelfstandig een tijdje rechtop zitten in de Tripp Trapp babyset! 馃榾 (dinnertimeeee 馃構)

3 jaar geleden

Wauw dat is knap! Mijn dochter kan staan als jaar vasthoud aan der handjes, vindt ik heel knap en ze is zelf dan ook zo trots 馃槏 knappe kindjes hebben we.

3 jaar geleden

Reactie op Jolanda1989

Whoow wat goed!!! Ik had vandaag ook zo'n momentje. Ik heb een placemat ge ...
Waar heb je die vandaan, die wil ik ook! 馃挆

3 jaar geleden

Amai das knap. Mijn 1e docher deed dat ook zo vroeg al. Nr 2 is al 7 maanden en 1 week en valt zelfs.nog om.met zitten 馃檲

3 jaar geleden

Bijna 7 maanden en gaat al zelf staan 馃槏馃槏

3 jaar geleden

Onze dochter 7 maanden.. word helemaal blij van het liedje "jij bent jarig" hoeraaaa van zappelin.. en sinds gister gaan de handjes in de lucht met " HOERAAA". vandaag deed ze het liedje "klap eens in je handjes".. met klappende handjes en " op je boze bolletje" met haar handjes op haar hoofd. Ik vind het opeens zo snel gaan, ze leert opeens zo snel.. heeft al een tandje en de tweede komt nu ook door.. onze kleine baby word groot.. 馃槶馃槶. Haar bedje en de box moeten omlaag want mevrouwtje klimt er bij omhoog..

3 jaar geleden

Wat goed! Mijn dochtertje kan wel al netjes zelfstandig rechtop zitten (met hulp in zit houding), en heel soms valt ze om omdat ze zo enthousiast aan het spelen is. Maar ik ben zo trots als ik haar lekker zie spelen met haar blokjes. En als ze op haar buik ligt trekt ze steeds vaker haar knietjes op om vooruit te komen. Het gaat zo hard, waar is mijn kleine baby?! 馃ズ

3 jaar geleden

Ik begrijp je gevoel van trots helemaal! Hier nog een trotse mama 馃槉 We gaan zo ongelooflijk snel met rollen, tijgeren, nu kruipen, optrekken en aan handen lopen maar ook al 4 tandjes... En toch ben ik het meeste trots op hoe hij is 鉂わ笍 Zo'n heerlijk jongetje, vindt iedereen leuk en houdt van knuffelen en spelen, is echt een blij ei en heeft een heel eigen willetje. Pfff hou zo veel van hem 馃槺

3 jaar geleden

Reactie op Corine-24

Waar heb je die vandaan, die wil ik ook! 馃挆
https://www.bol.com/nl/b/twistshake/14303463/ Het is echt top!

VRIEND

3 jaar geleden

De mijne deed vandaag opeens dit 馃槀 doet mama hem niet na! Hij is 7 maand en kletst de boel bij elkaar en trekt zich ook overal aan op. Heerlijk ventje 馃グ

3 jaar geleden

Reactie op Jolanda1989

https://www.bol.com/nl/b/twistshake/14303463/ Het is echt top!
Top! Maar vindt hem wel duur!

3 jaar geleden

Onze zoon is altijd 's nachts een onrustige slaper geweest. Tot een paar weken terug kwam hij nog voor 2 of 3 nachtvoedingen.. huilen zonder reden, speen 30x uitspugen.. dat soort dingen. Ik dacht hij gaat nooit doorslapen. Net op het moment dat ik het slaapgebrek echt niet meer trok ging hij doorslapen. Uit het niets, klokje rond! Hij slaapt nu zo goed! Zonder onderbrekingen en ik ben iedere ochtend zooooo trots als ik hem uit z'n bedje haal! Vind het eigenlijk zo knap dat hij dat nu zomaar kan! 馃槏

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Wat goed! Mijn dochtertje kan wel al netjes zelfstandig rechtop zitten (met ...
Hier dus precies andersom, kan nog niet los zitten. Als wij hem neerzetten valt hij nog om. Sinds deze week weet hij zich vanuit lig wel in deze positie te krijgen. Hij is komende week 8 maanden. Zoveel dingen om trots op te zijn 馃グ en er gaan er nog genoeg komen!

3 jaar geleden

Reactie op Corine-24

Top! Maar vindt hem wel duur!
Je hebt vaak kortingscodes op insta bij influencers voor 55% korting! Weet dat kyraelgersma iig partner is van hun dus je zou daar kunnen kijken voor een code

3 jaar geleden

Reactie op Valerisan

De mijne deed vandaag opeens dit 馃槀 doet mama hem niet na! Hij is 7 maand e ...
Haha lekker planken 馃槄

3 jaar geleden

Wauw wat super leuk om dit allemaal te lezen! Hier ook een trotse mama. Wij doen met onze dochter baby gebaren en vanavond heeft ze voor de eerste keer terug gebaard! Voor mij voelt het toch een beetje als een eerste gesprekje, echt super leuk! Ik kan niet wachten totdat ze nog meer gebaren kan en zichzelf nog meer kan uiten 馃榿

3 jaar geleden

Reactie op Panda23

Wauw wat super leuk om dit allemaal te lezen! Hier ook een trotse mama. Wij ...
Oooh ik wou dit ook doen met onze dochter maar niemand kon me wat op het juiste pad helpen waar te beginnen 馃槼 hoe doen jullie dit? Waar vind je goeie info? Kunnen we er nu nog met starten ?

3 jaar geleden

Reactie op LiesVM

Oooh ik wou dit ook doen met onze dochter maar niemand kon me wat op het ju ...
Jazeker kan je er nog mee starten馃榿 ik gebruik de app kwebl. Hier worden de gebaren gebruikt uit de offici毛le Nederlandse gebarentaal. Ik heb het mezelf dus geleerd en dat gaat erg goed want de gebaren zijn ook erg simpel en het gebaar wordt super duidelijk uitgelegd.Het is echt super leuk.