55 Reacties

3 jaar geleden

Vandaag 8mnd en al 3 weken staat ze zelf op midden in de woonkamer 馃ぇsoo trots maar waarom gaat alles zo snel

3 jaar geleden

Reactie op Gabriellenaomi

Oh en dit. Dit is toch te lief! Ze schelen op de dag af 19 maanden. En Luka ...
馃槶鉂わ笍馃グhoe lief is dat

3 jaar geleden

Kees begint al behoorlijk te kletsen, heerlijk om te horen hoe hij aan het experimenteren is met zijn stem. Hard (soms heeeeeel hard 馃槈) en zacht, wahwahwah en behbeh beginnen ook al regelmatig voorbij te komen

3 jaar geleden

Mijn zoontje is volgende week alweer 8 maanden oud en ik merk op dat hij steeds meer begrijpt. We lezen dagelijks voor en de boeken staan bij ons op een plankje in de woonkamer. Elke dag zeg ik tegen mijn zoontje: zullen we een boekje gelezen? Tegenwoordig lijkt hij het direct te begrijpen. Hij gaat enthousiast en wild trappelen met zn beentjes en zegt dan altijd: brrr brr. Vervolgens kijkt hij richting het plankje met de boeken. Ik vind dit moment zo geweldig. En zo zijn er meer dingen waarbij ik denk: jongen, jij begrijpt echt veel meer dan papa en mama denken

3 jaar geleden

Hoe hij zo kan genieten van eten bijna alles vind hij lekker. De eetmomentjes daar geniet ik ook altijd zo van. De achtergebleven zooi overal, ruim ik dan met liefde op, elke keer馃槉

3 jaar geleden

Reactie op SENA5

Hoe hij zo kan genieten van eten bijna alles vind hij lekker. De eetmomentj ...
Oh my! Wat een schatje 馃グ Het is toch geweldig om ze zo te zien genieten van het eten.

3 jaar geleden

Oh my! Wat een schatje 馃グ Het is toch geweldig om ze zo te zien genieten va ...
Dankje!馃グ en idd zo leuk hoe ze het eten zo kunnen onderzoeken, fijn knijpen, ermee spelen en een beetje opeten en erg blij worden als ze iets zien wat ze lekker vinden

3 jaar geleden

Reactie op SENA5

Hoe hij zo kan genieten van eten bijna alles vind hij lekker. De eetmomentj ...
Ohhh dat is echt een heel lief snoetje!

3 jaar geleden

Fenne is eind deze maand alweer 8 maanden. Snachts is zij vaak in de weer en kan ik er ongeveer elke 2 uur uit. De nachten die ze heeft doorgeslapen zijn op 1 hand te tellen dus wij zijn kapot. Maar als je dan overdag de grootste lol hebt met elkaar en je ziet dit meest ondeugende snoetje, dan ben ik toch 'gewoon' ontzettend trots op dit kleine monster.

3 jaar geleden

Mijn lieve zoontje Ray heeft eindelijk een diagnose, middenrifbreuk. Om de symptomen te bestrijden heeft hij nexium gekregen en sinds 4 dagen is hij zo gegroeid in het eten van zijn groente en fruit... ongelofelijk! Ik ben zo trots op hoe onze kanjer dit allemaal verder heeft opgepakt en ondergaan 馃グ

3 jaar geleden

Reactie op LindavB

Mijn lieve zoontje Ray heeft eindelijk een diagnose, middenrifbreuk. Om de ...
Wat een geweldig bericht! Heb je berichten vaak gelezen en jullie hebben echt een lange zoektocht afgelegd! Ik ken je niet maar ben heel blij voor jullie!

3 jaar geleden

Reactie op Roos2020

Wat een geweldig bericht! Heb je berichten vaak gelezen en jullie hebben ec ...
Wat superlief! Dank je wel 馃槝

3 jaar geleden

8 maanden :)

3 jaar geleden

Zo trots 馃ゲ zelf lekker zitten en spetteren met het water 馃挦