14 Reacties

3 jaar geleden

Wij zitten geregeld op terras. En wij laten haar altijd gewoon rondlopen ze vermaakt zich dan prima en blijft ook bij ons in de buurt. We gaan meestal vooraan zitten zodat zij de ruimte heeft om te wandelen en wij het overzicht. Ook kijk ik vaak of er iets is qua speeltoestellen.

3 jaar geleden

Volgens mij is dat gewoon je lot met een klein kind. Echt relaxt zitten, zit er niet meer in. Weinig aan te doen en duurt nog een paar jaar 😉 Fijne vakantie alvast!

3 jaar geleden

Haha ja, ben ik me ook heel bewust van hoor dat het anders terras zitten is met een kleine :) en das ook helemaal oké! was meer benieuwd naar jullie ervaringen / tips!

3 jaar geleden

Wij laten ons kindje gwn rondlopen , ze blijft altijd in de buurt, of op schoot houden of idd even in het stoeltje.

3 jaar geleden

Op een stoeltje en vast maken met een lange sjaaltje. Ben net terug van vakantie en dit hielp echt😁😁

3 jaar geleden

Bij ons zit onze zoon sinds hij kan zitten op een gewone stoel naast ons, ook op terras etc.. Oefenen misschien?

3 jaar geleden

Tablet met filmpje doet wonderen. En eindigen met zelf lopen.

3 jaar geleden

Wij zijn net terug van een week Terschelling. We hebben de restaurants en terrassen uitgekozen op de mogelijkheid om de kinderen te laten spelen. Dat gecombineerd met wat speeltjes/boekjes mee en dan nog eten was precies genoeg om het vol te houden.

3 jaar geleden

Ons zoontje is precies zo. Het liefst wil hij rondwandelen en alles onderzoeken en ontdekken. Helaas blijft hij dan niet in de buurt en wil hij steeds dingen doen die niet mogen of niet veilig zijn. 😅 soms mis ik de periode dat hij nog niet kon wandelen 😂 is erg vermoeiend dit en zal nog n hele tijd duren denk ik. Jammer genoeg heb ik geen tips voor je. Maar wel heel herkenbaar dus 😛 wij wisselen af, elk om de beurt loopt achter hem aan 🥵😛

3 jaar geleden

Zelfs boodschappen doen is een enorme uitdaging geworden 😅 hij wil niet in de kar en wil geen handje houden. Hij wil zelf wandelen en overal aankomen. Ook wandelt hij steeds de verkeerde kant op enzo. Als ik dan zn handje wil pakken probeert hij zn handje los te trekken en als dat niet lukt gaat hij op de grond liggen 🤣😅

3 jaar geleden

Reactie op Jay2020

Zelfs boodschappen doen is een enorme uitdaging geworden 😅 hij wil niet in ...
Hij oefent alvast voor de peuterpuberteit 😉 Hier gaan we bijna altijd lopend dus hij zit in de wandelwagen. Als hij dan eens in een karretje kan, vindt ie dat (nog) helemaal fantastisch.

3 jaar geleden

Reactie op Jay2020

Ons zoontje is precies zo. Het liefst wil hij rondwandelen en alles onderzo ...
Hier nog zo één! Hij loopt pas net een beetje los maar hij gaat er gewoon kruipend vandoor...

3 jaar geleden

Hier is een filmpje inderdaad ook de beste uitkomst. En als het een Ikea stoel is, dan een mèt riempjes. Dit geeft haar op een of andere manier rust. Als ze geen riempjes heeft, werkt het beter om ze in de buggy te laten zitten.

3 jaar geleden

Reactie op Jay2020

Zelfs boodschappen doen is een enorme uitdaging geworden 😅 hij wil niet in ...
Hahaha zo herkenbaar! Lekker sterke eigen wil! Het heeft ook wat moois!