27 Reacties

3 jaar geleden

Wij hopen dat we zo'n 15 a 20 man kunnen uitnodigen. Wij hebben ruimte zat of hopen dat we buiten kunnen vieren 🙈

3 jaar geleden

Ik ben ook al aan 't plannen, in mn hoofd dan hahah even wachten ivm corona idd en hopelijk mooi weer zodat we lekker naar buiten kunnen. Ik wil iedergeval beide opa's en oma's erbij hebben. En zelf een klein taartje maken voor het grijpfestijn. En waarschijnlijk voor onszelf iets van de bakker?

3 jaar geleden

Reactie op Corine-24

Ik ben ook al aan 't plannen, in mn hoofd dan hahah even wachten ivm corona ...
Wat leuk! Ik kan me niet voorstellen dat we over drie maanden al 20 man thuis mogen hebben😬. Zoals je zegt opas en omas maar zou het ook fijn vinden tantes en ooms

3 jaar geleden

Wat een leuk topic! Zat er zelf ook aan te denken om dit onderwerp te bespreken. Wij hopen het in de tuin te doen, eventueel met partytent. Veel versieringen, een select gezelschap en vooral een hele feestelijke sfeer! Het liefst zouden wij iedereen uitnodigen maar ik denk niet dat ik in deze tijd dan heel relaxed ben.

3 jaar geleden

Aangezien wij ook al bijna geen kraamvisite hebben gehad ivm corona hopen we nu toch op een feestje. Wij zijn van plan om een groot tuinfeest te houden (mede door alle gemiste feestjes) van de zomer te plannen dus iets later dan de verjaardag waarschijnlijk.

3 jaar geleden

Wat gaan jullie cadeau geven dan ?

3 jaar geleden

Het ligt er een beetje aan wat het weer doet, maar waarschijnlijk gewoon lekker buiten, partytent opzetten en feestje met mijn ouders en broer en mijn schoonmoeder, -zussen en zwager en neefje en nichtje.

3 jaar geleden

Ik denk er nog niet te veel over na. Weinig kraamvisite gehad ivm corona en heb mij toen getroost met het idee dan gaan we helemaal over de top op haar eerste verjaardag. Ik gok dat het een paar kleine feestjes worden over een langere periode ofzo. Heb in elk geval de hele week vrij. Kunnen we desnoods een paar dagen naar een huisje en er met elkaar een feestje van maken:)

3 jaar geleden

Wij gaan de verjaardag gewoon vieren. Over twee dagen spreiden, dan wel.

3 jaar geleden

Wij hopen op mooi weer en minder regels :) we hebben rond de geboorte al veel misgelopen op dat gebied. We hebben een enorme veranda dus hoop dat we het buiten kunnen vieren. Wilde eerst een zaaltje huren want we hebben nogal veel familie en grote vriendenkring. Nu maar gespreid vieren 😃 als het mag natuurlijk

3 jaar geleden

Wij hopen ook op mooi weer en minder regels! Waarschijnlijk vieren wij het dan ook buiten, lekker met taart en ander lekkers. Ben niet van de cake smash, maar ik zit wel te denken aan een piñata ofzo😁 Voor op het kdv heb ik een gedeelte van de traktatie al in huis🥳

3 jaar geleden

Reactie op BelandaKecil

Wij hopen ook op mooi weer en minder regels! Waarschijnlijk vieren wij het ...
Ben heel nieuwsgierig hoor, maar wat heb je voor traktatie in gedachten? Ik vind dat zo lastig;)

3 jaar geleden

We hebben al een save the date verstuurd en alles besteld bij Ali expres in jungle thema 😬

3 jaar geleden

Hopen op mooi weer en dat we met meer mensen bij elkaar kunnen komen zodat we op de tuin een feestje kunnen geven. Ik heb al wel een birthday/cakesmashshoot geboekt. Als cadeau hebben wij een miniauto in gedachte die met een afstandbediening te besturen is. Hoop echt dat we rond die tijd weer wat meer mogen wij hebben helemaal geen kraamvisite gehad En hoop nu toch om echt iets leuks te kunnen doen met zijn verjaardag.

3 jaar geleden

Reactie op sara2020

We hebben al een save the date verstuurd en alles besteld bij Ali expres in ...
Hier wordt het ook thema jungle😍

3 jaar geleden

Reactie op sara2020

We hebben al een save the date verstuurd en alles besteld bij Ali expres in ...
Wat leuk! Heb je een paar linkjes?

3 jaar geleden

Nog totaal niet mee bezig.

3 jaar geleden

Ohh Ja ben er ook mijn hoofd al over aan het breken hoe we het moeten doen. Wat jullie ookal zeggen we hebben ook nauwelijks kraamvisite gehad..zal dit hem dan ook afgenomen worden :( begrijp me niet verkeerd ik weet dat het niet anders kan...maar....mochten er leuke ideeën zijn! Ben heel benieuwd.. hier ook jungle thema, hij heeft een jungle kamer dus dat trekken we lekker door😊

3 jaar geleden

Reactie op Ulrike89

Ohh Ja ben er ook mijn hoofd al over aan het breken hoe we het moeten doen. ...
Van wie wordt het ‘afgenomen’? Mijn oudste is 3 geworden in oktober en ik denk dat zowel voor hem als voor ons zijn Corona feestje zijn meest ontspannen verjaardag tot nu toe was. Zijn eerste en tweede verjaardag hebben we niet eens echt heel groot gevierd, maar dit kleinschalige was nog zoveel fijner. Hij had meer rust voor interactie met het bezoek, meer oog voor de cadeautjes en ook wij konden makkelijker zitten en gezellig meekletsen. Natuurlijk is de eerste verjaardag een mijlpaal en snap ik goed dat iedereen het wil vieren! Maar meer dan de foto’s zullen de kindjes er uiteindelijk niet van herinneren. En dan is over een paar dagen verspreid met een paar mensen op bezoek ook helemaal leuk toch!

3 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Van wie wordt het ‘afgenomen’? Mijn oudste is 3 geworden in oktober en ik d ...
Ik snap je hoor. Het is alleen een gevoel. Ookal herinneren ze het zich misschien niet later, betekend voor mij niet dat ik er dan niets aan doen wil. En het heeft zeker wat om het kleinschalig te doen zoals je zegt, maar we zouden het graag met onze naasten willen vieren! Ik vond het lekker hoor bijna geen kraambezoek (zal daar de volgende x weer voor pleiten 😅) maar we hebben al veel niet kunnen doen, halen we wel in maar ik wil het hem gewoon laten ervaren én hij houdt van gezelligheid 🤭..maar wat ik zeg het is een gevoel voor mij😊