27 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Chineesje

Wat leuk! Heb je een paar linkjes?
Het leukste is dat mijn nichtjes alles hebben besteld 😂 ze leven zich helemaal uit! Ik snap het wel hoor van dat afgenomen gevoel. En we snakken zooooo erg naar leuke momenten samen met onze geliefden. We hebben ons droomhuis gekocht om zulke gelegenheden thuis te kunnen vieren met onze familie en vrienden en dan is het zuur dat we ook zijn eerste moeten overslaan. Het is pas in mei en hoop echt dat het dan wat soepeler is en anders verzin ik wel wat anders 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Qua feestje nog geen idee. Hangt ook van Corona af. En wij gingen nooit naar kinderverjaardagen van vrienden dus kunnen ook niet verwachten dat anderen wel hier komen. Dus waarschijnlijk een vriendin met haar 2 kids en onze 2 moeders. We hebben wel een cakesmash-fotoshoot geboekt 🤗

3 jaar geleden

Reactie op Dav

Aangezien wij ook al bijna geen kraamvisite hebben gehad ivm corona hopen w ...
Precies dit!

3 jaar geleden

Ben heel nieuwsgierig hoor, maar wat heb je voor traktatie in gedachten? Ik ...
Woezel en Pip uitdeelboekjes :)

3 jaar geleden

Reactie op BelandaKecil

Woezel en Pip uitdeelboekjes :)
Super leuk 👍🏻

3 jaar geleden

Mijn meisje is van 4 mei😆. Ben ook aan het denken hoe en wat ga wij doen met haar verjaardag. Moet zeker bijzonder zijn. Zij is ook bij kinderopvang dus moeten wij ook traktatie doen😁

3 jaar geleden

Ik ben er ook mee bezig maar heb er een hard hoofd in. Weet ook niet goed of ik familie al een “save the date” moet sturen. Wel hebben we al een woezel en pip taart besteld voor 15 personen. We willen sowieso de opa’s en oma’s en ooms en tantes erbij hebben. En desnoods verdelen we dat in tijdsblokken. Mijn vriend en ik hebben allebei de dag van haar verjaardag vrij genomen zodat we iets leuks kunnen doen, maar ook dat zie ik niet gebeuren. De maatregelen worden steeds met 3 weken verlengd, dus voor je het weet is het mei.