8 Reacties

3 jaar geleden

Ik denk dat het best een goede koop is. Het is natuurlijk een hoop geld maar nieuw is sowieso duurder. Je zegt zelf dat alles erop en eraan zit. En daarnaast ziet hij er goed uit. Het is geen goedkoop merk. Daarnaast is het ook een duurzame koop. Je hoeft niet altijd iets nieuws te kopen toch? 😉

3 jaar geleden

Ik vind het best veel geld 650 euro voor 2e hands, ook al is het nog super goed. Het is natuurlijk ook net wat je zelf wilt uitgeven. Ik heb zelf een bugaboo cameleon 3in1 die in de winkel ook nog behoorlijk duur zijn, via marktplaats gekocht voor 100 euro deze zag er ook nog erg goed uit. Ik denk als je er echt verdrietig over bent en er spijt van hebt en iets hebt gezien wat je liever wilt daar voor moet gaan. En inderdaad zal ik het de mensen wel vertellen want uiteindelijk gaan ze jullie zien lopen en vragen ze zich af wat er met de andere kinderwagen is. Zo voorkom je denk ik scheve gezichten. Heel veel succes🍀

3 jaar geleden

Die van ons was ook drie in een voor 300 euro en zag er super netjes uit zo netjes dat we hun kinderkamer ook hebben gekocht want die zag er ook nog blinkend uit. Voor.650 euro had ik.het niet gedaan 😁

3 jaar geleden

Heb je door dat je dit bericht in de geboorteclub van mei 2020 hebt geplaatst? Op zich niets mis mee natuurlijk, maar mijn gok is dat je op andere plekken (je eigen geboorteclub of het algemene forum) meer reacties gaat krijgen. Over de wagen kan ik weinig zeggen. Wat betreft de maxicosi, die zou ik sowieso niet tweedehands gebruiken. Zeker niet als die zo oud is.

3 jaar geleden

Online kijken gaat toch ook? Wij hebben een tweeling en ook online gekocht.. omwille dat ik 3 maanden platte rust in het ziekenhuis heb gekregen .. tijdens het Corona 😒 ik zou proberen door te verkopen en kijken wat je er nog voor krijgt. Als je er zelf nu al niet goed bij voelt. Want natuurlijk moet je er wel elke dag mee op wandel natuurlijk. En is het zo een slechte buggy? Mss zijn het je hormonen nu eventjes? En is het uiteindelijk wel een goede buggy?

3 jaar geleden

Ik vind dat je een ander helemaal niet hoeft te vertellen waarom je wel of juist niet met die wagen loopt, jouw leven en jouw keuzes. Dat je hoopt dat de koop ongedaan kan worden gemaakt, nee heb je en ja kun je krijgen. Ik zou zelf nooit zoveel uitgeven aan een wagen, puur omdat ze voor zeer goedkoop en knap op marktplaats staan

3 jaar geleden

Nieuwe stokke kinderwagens zijn wel echt ontzettend duur dus ik begrijp ergens wel dat ze er dat bedrag voor wilde hebben alleen is het niet echt fair omdat het aanbod van 2e handskinderwagens zo groot is en ze voor veel goedkoper ook online staan. Ik zou toch eventjes naar ze toe lopen en het eerlijk zeggen dat je m vooral niet zo praktisch vind (zwaar) en bent echt een benul had dat er ook veel lichtere en makkelijkere kinderwagens op de markt zijn. En dan met de vraag of de koop misschien nog ongedaan kan worden omdat je toch een ander gaat zoeken. Maar ik begrijp je wel hoor. Die mensen waren waarschijnlijk zelf heel blij geweest met de wagen en dachten echt dat t nog veel waard was. En dan ga je daar makkelijk in mee. Maar is echt een beetje zonde.

3 jaar geleden

Als het je niet lekker zit, zou ik die mensen bellen (desnoods door je man) en het op de zwangerschapshormonen gooien. Niet te lang wachten.