9 Reacties

3 jaar geleden

Je bent ergens ongerust, dat alleen al is altijd een goede reden om naar de huisarts te gaan. Soms lijkt het alsof er maandenlang snot uit de neus van onze dochter (4) komt, in ieder geval voor corona was dat vaak zo, daar kon ik mee leven. Maar een tijdje hoesten en benauwdheid, daar zou ik persoonlijk aan de bel trekken. Beterschap voor de kleine!

3 jaar geleden

Reactie op Fabii

Je bent ergens ongerust, dat alleen al is altijd een goede reden om naar de ...
Bedankt voor je reactie! Ik had vorige week gebeld naar de huisarts maar ze zei dat ik de stappen van huisarts.nl moest volgen en meer niet kon doen 😥 Voel me dan weer zo’n zeur als ik weer bel..

3 jaar geleden

Mijne is ook al ruime tijd goed verkouden. Maar bij kleintjes kan het gerust 2 a 3 weken duren

3 jaar geleden

Je moet jezelf zeker geen zeur vinden. Mijn zoontje van 11 maanden was 1,5 week geleden ziek en ik ben op vrijdag naar de huisarts geweest en op zaterdag (ook nog) naar de huisartsen post. Hij dronk niet meer en had geen plasluiers meer. Ondanks dat hij er niet heel slap en lusteloos uit zag (wel ziekjes natuurlijk) heb ik het de huisarts dus wel 2 dagen achter elkaar laten checken gewoon omdat ik me zorgen maakte (en ik voelde me ook wel een beetje een zeur, maar mijn zorg won het van dat gevoel). De arts van de huisartsenpost zei dat je altijd naar je moedergevoel moet luisteren en beter een keer te vaak kan komen dan te weinig met kleine kindjes. Dus dat lijkt me een goed advies om door te geven. Verder zijn mijn kinderen voor mijn gevoel soms ook wekenlang verkouden (snot), maar echt niet zo lang benauwd.

3 jaar geleden