56 Reacties

3 jaar geleden

Zingen

3 jaar geleden

Ik kan je er helaas niet bij helpen, ik heb dit probleem al weken 😅🙈

3 jaar geleden

Ik zing tijdens het verschonen , dat is het enige wat helpt 😅

3 jaar geleden

Haha hier ook gehad, was gelukkig een fase die maar een week of 3 duurde. Wij konden alleen nog maar verschonen met z'n tweeën 😖

3 jaar geleden

Ik volg! Maar hier al een drama sinds ze kan omrollen 😔

3 jaar geleden

Hier ook al weken... met verschonen en aankleden.....

3 jaar geleden

Hier ookal weken en moeten het nu gewoon altijd met zijn 2e doen.. als ik alleen ben met mijn zoontje is het echt drama, ik heb alles geprobeerd niks helpt hier.. dus geen tips voor je 😔

3 jaar geleden

Dank voor alle reacties, herkenning en tips. We verschonen thuis ook met 2. Het idiote is... als de oma’s hem verschonen is er niks aan de hand🤦‍♀️ Succes allemaal💪🏻💪🏻

3 jaar geleden

Ik heb het opgegeven, ik zet een Bumba filmpje op.. 👌🏼

3 jaar geleden

Af en toe hier ook onmogelijk. Ik heb pants luiers gekocht. Die krijg je wat sneller aan en maakt het niet uit of ze omgedraaid ligt. Misschien om te proberen

3 jaar geleden

Hier als sinds hij kan omrollen een leuke uitdaging. Elke keer helpt een ander “speeltje” en dit keer is dat een kam. Daar ligt hij lekker mee te spelen en dan is het verschonen zo gepiept. Luierbroekjes zet ik idd ook nog wel eens in omdat die makkelijker aan gaan.

VRIEND

3 jaar geleden

Hier ook zo.. broekjes idd en speeltjes bij de hand. Soms doe ik het nu ook beneden op de bank IPV boven op de commode. Lijkt ook wat te helpen omdat hij dan niet denkt dat hij naar bed moet :)

VRIEND

3 jaar geleden

Hier hetzelfde inderdaad! Ik doe nu ook wel eens verschonen als ze nog in bed ligt dan ligt ze lekker te kletsen en vind ze het tot nu toe best. Maar op verschoon kussen helpt nu alleen maar het doosje met de zakjes. Succes in ieder geval!

3 jaar geleden

Ik geef hem zijn speen en knuffel tijdens het verschonen en daardoor blijft hij altijd rustig liggen

3 jaar geleden

Hier al maanden zo.. Miss zelfs al vanaf geboorte als ik terug denk haha Hier helpt t om in andere kamer te doen en om speeltje te geven voor ik hem neerleg. Dan is ie al full focus daarmee bezig en kan ik ff snel die luier eromheen jassen 🤣

3 jaar geleden

Reactie op FemkeXx-24

Zingen
Dit helpt bij ons soms ook, maar hier is het ook drama 11,5 maand.

3 jaar geleden

Afleiden met een speeltje, touwtje o.i.d. wij hebben een nachtlampje met gekleurde lichtjes en een tandenborstel is ze ook dol op🤷‍♀️

3 jaar geleden

Wij hebben dit ook heel lang gehad! Het begint nu gelukkig minder te worden. We hebben toen het heel erg werd telkens maar een filmpje op gezet. Echt eieren voor je geld kiezen op dat moment!

3 jaar geleden

Bij ons is het verschonen ook drama! Hij wil nu iedere keer gaan staan op het aankleedkussen, met gevaar voor eigen leven. Wij geven hem iedere keer iets anders in handen, dat werkt even maar dan moeten we wel heel snel werken. Zeker met een poepluier is het een struggle omdat het dan langer duurt. Dé oplossing hebben we nog niet gevonden, we wachten op het moment dat hij zelf los kan gaan staan, dan gaan we het staand doen

3 jaar geleden

Reactie op MOMMYOFC

Ik heb het opgegeven, ik zet een Bumba filmpje op.. 👌🏼
Bedankt voor denk ik de gouden tip 🤣.... ik ga het proberen