Sinds een week is het verschonen echt een groot drama!
Mijn zoontje is 10,5 maand.
Draaien, krijsen, allerlei speelgoed of doekjes gegeven..
Geen effect☹️
Iemand tips om meer rust te krijgen met verschonen?
Hier ookal weken en moeten het nu gewoon altijd met zijn 2e doen.. als ik alleen ben met mijn zoontje is het echt drama, ik heb alles geprobeerd niks helpt hier.. dus geen tips voor je 😔
Dank voor alle reacties, herkenning en tips.
We verschonen thuis ook met 2.
Het idiote is... als de oma’s hem verschonen is er niks aan de hand🤦♀️
Succes allemaal💪🏻💪🏻
Af en toe hier ook onmogelijk. Ik heb pants luiers gekocht. Die krijg je wat sneller aan en maakt het niet uit of ze omgedraaid ligt. Misschien om te proberen
Hier als sinds hij kan omrollen een leuke uitdaging. Elke keer helpt een ander “speeltje” en dit keer is dat een kam. Daar ligt hij lekker mee te spelen en dan is het verschonen zo gepiept. Luierbroekjes zet ik idd ook nog wel eens in omdat die makkelijker aan gaan.
Hier ook zo.. broekjes idd en speeltjes bij de hand. Soms doe ik het nu ook beneden op de bank IPV boven op de commode. Lijkt ook wat te helpen omdat hij dan niet denkt dat hij naar bed moet :)
Hier hetzelfde inderdaad! Ik doe nu ook wel eens verschonen als ze nog in bed ligt dan ligt ze lekker te kletsen en vind ze het tot nu toe best. Maar op verschoon kussen helpt nu alleen maar het doosje met de zakjes. Succes in ieder geval!
Hier al maanden zo.. Miss zelfs al vanaf geboorte als ik terug denk haha
Hier helpt t om in andere kamer te doen en om speeltje te geven voor ik hem neerleg. Dan is ie al full focus daarmee bezig en kan ik ff snel die luier eromheen jassen 🤣
Wij hebben dit ook heel lang gehad! Het begint nu gelukkig minder te worden. We hebben toen het heel erg werd telkens maar een filmpje op gezet. Echt eieren voor je geld kiezen op dat moment!
Bij ons is het verschonen ook drama! Hij wil nu iedere keer gaan staan op het aankleedkussen, met gevaar voor eigen leven. Wij geven hem iedere keer iets anders in handen, dat werkt even maar dan moeten we wel heel snel werken. Zeker met een poepluier is het een struggle omdat het dan langer duurt. Dé oplossing hebben we nog niet gevonden, we wachten op het moment dat hij zelf los kan gaan staan, dan gaan we het staand doen