56 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op JDA_Co

Hoe?🤣
Hahah 😅 het was ff oefenen! Maar wat uiteindelijk heeft geholpen: terwijl hij op zijn buik ligt alvast een schone luier onder de vieze leggen. Dan wat nodig is schoonmaken met billendoekjes en de vieze luier er onderuit weg trekken. De nieuwe luier probeer ik meteen zo goed mogelijk aan te krijgen maar dit lukt niet altijd perfect. Hoeft ook niet. Als dat zo is zet ik hem rechtop zodat hij met zijn rug voor mij staat terwijl ik hem vasthoud, en dan kan ik de strips van de luier corrigeren door ze wat strakker aan te trekken. Iets van een speeltje waar hij zich op focust is wel een must. Als hij gaat rondbewegen dan is het game over 😐

3 jaar geleden

Ik herken dit ook! Elke verschoning wil hij 5 a 6 keer draaien en nooit stil liggen! 🙈 Enfin, ik heb ook diverse speelgoed om hem af te leiden. Wat altijd ook helpt is de afstandsbediening. Daar mag hij nooit mee spelen, maar dan wel opeens 😅. En wat ook vaak werkt (als de afstandsbediening niet in de buurt is) de pak billen doekjes zelf. Het ritselt en hij pak steeds een doekje uit. (Pak pampers doet hij ook) zolang hij iets interessants tussen de handen heeft, is hij stil. Als ik hem insmeer met Sudocreme dan geef ik de deksel van het potje. Succes! Hopelijk vind je iets wat helpt 😉.

3 jaar geleden

Nu met 15 maanden helpt alleen als ik hem mijn telefoon geef en tik tak laat zien🥴. Anders wilt hij niet eens loggen laat staan stil liggen🥲

3 jaar geleden

Reactie op JDA_Co

Nu met 15 maanden helpt alleen als ik hem mijn telefoon geef en tik tak laa ...
Haha ja hier exact het zelfde hoor! Liggen is 1 groot drama. Ze is nu ook heel sterk dus binnen no time zit en staat ze weer. Alleen bing op YouTube helpt 😂🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op baby078

Haha ja hier exact het zelfde hoor! Liggen is 1 groot drama. Ze is nu ook h ...
Haha Bing is hier ook favoriet op lastige momenten

3 jaar geleden

Ja ik doe ook zingen , of beetje gek doen...soms krijs ik Niet zo hard natuurlijk terug...dan denkt mijn zoontje Huh wat doet ze nou...afleiding door praten , zingen beetje gek doen helpt hiet het beste...

3 jaar geleden

Gek doen of zingen wil weleens helpen maar ik snap je goed t zijn net krokodillen met verschonen haha

3 jaar geleden

Idem hier! Roept de hele buurt samen! Weetje dat ik zelf een momentje dacht dat de meisjes van de creche iets gedaan hadden met haar 🙈 kweet het, heel foute gedachte! Maar ja, 1ste kindje, van de ene op de andere dag wilde ze niet meer .. die gedachte spookte romd in mijn hoofd. Maar weet intussen dat het een fase is 😊

3 jaar geleden

Eerst spelen, rustig krijgen en dan verschonen. Die investering van 30 sec helpt zo erg! Pas ontdekt doordat ze in de schoenenwinkel ook eerst gingen spelen 😂

3 jaar geleden

Wij zingen altijd ; ik zag 2 beren, broodjes smeren hi hi ha ha en hij zingt mee of is stil dan 🤣

2 jaar geleden

Ik geef hem iets om vast te houden. Zelfs een pantoffel werkt 😂

2 jaar geleden

Ahh, hier nog 1 hij is 10 maanden. En wij hebben t ook al weken. Niets helpt hier ook.. liggen in t algemeen vind hij vervelend.

2 jaar geleden

Hier is het ook nog steeds drama. Maar hebben nu een oplossing, of het handig is.. Nee absoluut niet. Zeker niet nu ik 29 weken zwanger ben. Maar leggen het aankleed kussen voortaan op de grond en verschonen haar dan. Op de een of andere manier werkt dit super goed.

2 jaar geleden

Wat bij mij enigzins helpt. Is aankijken tijdens het aankleden en dan zingen kletsen of geluiden maken. Dan ligt de focus minder op het aankleden

2 jaar geleden

Ik geef hem mijn telefoon met daarop een filmpje waar hij eigenlijk nèt te jong voor is nog, vindt hij zo boeiend dat ik zo klaar ben met aankleden

VRIEND

2 jaar geleden

Ik geef hem mijn telefoon met daarop een filmpje waar hij eigenlijk nèt te ...
Haha hier ook Ik zet YouTube Kids voor hem aan Nu is verschonen en omkleden een fluitje van een cent🤣 als ik niet me tel geef is het echt een drama benen gestrekt en niet mee willen werken